حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی وزارت صمت است

حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی وزارت صمت است
در بازدید از شرکت لاستیک بارز مطرح شد؛
حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی وزارت صمت است/ وام ارزی و تعهد ریالی بانک‌ها می‌تواند در کنترل گرانی‌ها مؤثر باشد

وزیر صمت در دومین برنامه سفر خود به کردستان از شرکت لاستیک بارز بازدید کرد و گفت: حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی این وزارتخانه است.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، سیدرضا فاطمی امین تصریح کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت شاهد مشکلات و مسائل عدیده ای مانند بی‌ثباتی قوانین و مقررات، تورم بالا و وابستگی قیمت‌ها به نرخ ارز هستیم و ثبات نرخ ارز سبب کنترل‌گرانی و تورم می‌شود.

وی افزود: وام ارزی و تعهد ریالی بانک‌ها در شرایط کنونی می‌تواند در کنترل گرانی‌ها مؤثر باشد و به دنبال انجام این کار هستیم.

تسهیلات اعطایی به مجموعه لاستیک بارز تاکنون اجرایی نشده است

جمال میرزایی، سرپرست گروه صنعتی لاستیک بارز نیز در این بازدید بیان کرد: کل سود امسال مجموعه لاستیک بارز ۱۰۰ میلیارد تومان بوده درحالی‌که در همین مدت تنها ۲۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشته است.

وی ادامه داد: قرار بود بهره ارزی تسهیلات اعطایی به این مجموعه ۶ درصد باشد و با توجه به این‌که منطقه محروم هستیم باید ٣ درصد باشد اما متأسفانه هیچ‌کدام تاکنون اجرایی نشده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=42683

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *