- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور پر رنگ فرودگاه پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش

حضور پر رنگ فرودگاه پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش
حضور پر رنگ فرودگاه پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش [۱]

فرودگاه بین المللی پیام در راستای ارتقای کیفیت و تبادل تجربیات با سایر فرودگاه‌های کشور با آمادگی کامل جهت معرفی هرچه بیشتر امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خود در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش حضور یافت.

 به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ، محمد رضا بلبلی معاون سازمان هوایی کشوری در حاشیه بازدید از غرفه فرودگاه پیام در خصوص اعلام زمان حضور ایرلاین ها در این فرودگاه و انجام پرواز های مسافری منظم در البرز گفت: فرودگاه بین المللی پیام به دلایل زیادی یکی از امن ترین فرودگاه های کشور و نیز بهترین جایگزین برای ترافیک پرواز های مسافری فرودگاه های مهر آباد و امام خمینی (ره ) است.
وی افزود: در مرحله اول با توصیه خواهان حضور ایرلاین های مسافری در فرودگاه پیام هستیم که در صورت عدم توفیق از راهکارهای دستوری استفاده خواهیم کرد.
بلبلی اظهار داشت: به البرزنشینان شریف قول می دهم بزودی شاهد پرواز های منظم مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام حداقل برای شهر های بزرگ باشیم.

 گفتنی است ، نمایشگاه بین المللی هوایی کیش با حضور بیش از ۹۰ شرکت خدمات هوایی داخلی و خارجی از۲۲لغایت ۲۵ آذرماه در جزیره کیش برگزار شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=48702 [۱]

[۳] [۴]