- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور پتروشیمی پردیس در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران

حضور پتروشیمی پردیس در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران
حضور پتروشیمی پردیس در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد صادراتی ایران [۱]
اپتروشیمی پردیس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2024) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن B38، غرفه ۳۱ حضور خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) ، به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۸۰ کشور جهان و ۴۰ هیئت‌ عالی رتبه دولتی از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌ های بین المللی تهران برگزار می شود.

این رویداد مهم علاوه بر معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه های مختلف، یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولید کنندگان و کارآفرینان ایرانی با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی است به توانمندی های کشورمان نیاز دارند.

شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه به عنوان دومین صادرکننده برگزیده کشور در سال ۱۴۰۲ و یکی از شرکت های برتر صادرات گرای ایران در رتبه بندی imi100 جهت معرفی ظرفیت های صادراتی و توسعه بازار محصول استراتژیک خود که نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی مردم دنیا دارد در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

ایران اکسپو روز شنبه با حضور رئیس جمهور یا معاون اول ایشان افتتاح خواهد شد و پنج روز ادامه دارد. روز اول نمایشگاه به علت حضور مقامات داخلی و خارجی بازدید عمومی نخواهد داشت و تجار و عموم مردم می‌توانند از روز یکشنبه برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=78984 [۱]

[۳] [۴]