حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان فارس

در ادامه رصد عملکرد و همدلی با همکاران و شبکه فروش حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان فارس
در ادامه رصد عملکرد و همدلی با همکاران و شبکه فروش/
حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان فارس
مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه برای بررسی عملکرد سرپرستی استان فارس در این استان حضور یافت.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، مدیرعامل این شرکت به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ستادی به‌منظور رصد عملکرد سرپرستی ، همدلی با همکاران و شبکه فروش استان فارس در این استان حضور یافت و شنونده دغدغه‌های آنها بود. 

دکتر آقادادی با اشاره به زمان سفر مقارن با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: فراموش نکنیم که وحدت، پویایی می‌آفریند و در سایه اخوت و برادری مشکل ها، آسان می‌شود و بر ماست در این مسیر بدانیم با حفظ وحدت پیروز و سعادتمند خواهیم بود و ما در بیمه کوثر افتخار می‌کنیم به این همه دوستی، صداقت و وظیفه‌شناسی که در جای‌جای بیمه کوثر و میان یکایک اعضایش موج می‌زند.

وی گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۱۳هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته ایم که بیش از کل فروش سال گذشته بوده است که لازم می‌دانم از همه شما عزیزان که زیر سایه نام با برکت کوثر همواره در حال خدمت‌رسانی به بیمه‌گزاران و جلب رضایت آنها هستید قدردانی کنم. 

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزش ویژه برند بیمه کوثر اظهار داشت: بیمه‌گری اقتصادی، بازدهی مناسب سرمایه‌گذاری، بهره‌وری منابع و نوآوری در خدمات و فرآیندها از محورهای اصلی توجه شرکت است.

ایشان در ادامه افزود: موضوع رضایتمندی مشتریان با کاهش مدت زمان پرداخت خسارت ، پاسخگویی و رفتار مناسب و با توجه به وصول مطالبات و توانمندسازی همکاران و نمایندگان محقق می شود. 

دکتر آقادادی در این سفر ضمن بازدید از پتروشیمی شیراز بعنوان یکی از بیمه گذاران بزرگ این شرکت در استان شنونده صدای بیمه شدگان بود و بابت رضایت بیمه گذار از همکاران سرپرستی تشکر کردند.

وی در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های همکاران، نمایندگان و شبکه فروش، شنونده دیدگاه‌ها و راهکارهای این عزیزان در زمینه پیشبرد امور در سرپرستی استان فارس بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=88997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *