- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور شرکت ملی پست در نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد مبارزه با موادمخدر

حضور شرکت ملی پست در نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد مبارزه با موادمخدر
حضور شرکت ملی پست در نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد مبارزه با موادمخدر [۱]
همزمان با آغاز هفته مبارزه با موادمخدر، دستاوردهای شرکت ملی پست در نمایشگاه «ایمان و امید، تلاش جهادی، ایران مقتدر» که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست‌جمهوری افتتاح گردیده بود؛ به نمایش گذاشته شد. 

 به گزارش توسعه پویا [۲] از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ همزمان با آغاز هفته مبارزه با موادمخدر، دستاوردهای شرکت ملی پست در نمایشگاه «ایمان و امید، تلاش جهادی، ایران مقتدر» که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست‌جمهوری افتتاح گردیده بود؛ به نمایش گذاشته شد. 

بنا بر این گزارش، دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی به نمایندگی از شرکت ملی پست در این نمایشگاه حاضر است. 

در این نمایشگاه که با حضور مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر آغاز به کار کرده است، دستاوردهای دستگاه های عضو ستاد مبارزه با موادمخدر به نمایش گذاشته شد.

شرکت ملی پست در این نمایشگاه اقدامات تحولی در این حوزه و همچنین سرویس‌های نوین خود را به نمایش گذاشته که با استقبال بسیار زیادی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شده است.

همچنین  همزمان با سالروز مبارزه با موادمخدر؛ از تمبر ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور وزیر کشور، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی، مستشاران نظامی سایر کشورها در ایران و خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر رونمایی شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=59799 [۱]

[۳] [۴]