- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور شرکت ملی پست در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

شرکت ملی پست با شعار “پست حامی هنر ایرانی” در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی خبر داد. 

به گزارش توسعه پویا [۲] از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور جمعی از هنرمندان وصنعتگران صنایع دستی سراسر کشور از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، شرکت ملی پست  به عنوان رکنی اصلی در رونق اقتصادی صنایع دستی، در نمایشگاه ملی صنایع دستی که با رویکردهای بازاریابی، فروش و آشنایی با سلایق مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین هنرمندان صنایع دستی کشور، نمایش ظرفیت های صنایع دستی  و … برگزار می شود حضوری فعال خواهد داشت. 

معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه هنر صنایع دستی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران، فراهم نمودن زمینه آشنایی عموم جامعه با انواع محصولات صنایع دستی استان های مختلف، تبادل اطلاعات فنى و بازرگانى به منظور توسعه مبادلات اقتصادى و مقایسه مصنوعات با فرآورده‌هاى مشابه به منظور ارتقای کیفى و ایجاد رقابت سالم از جمله اهداف این نمایشگاه است.

 جلب سرمایه‌گذارى از طریق مشارکت فعال بخش ‌هاى اقتصادى در نمایشگاه‌ ها ،ایجاد زمینه مساعد براى نمایش کالاهاى صادراتى در جهت رشد و توسعه صادرات این‌گونه کالاها . برقراری ارتباط فیمابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات صنایع دستی از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه است که می توان به آن اشاره کرد. 

بازار الکترونیک پست بستر و فضای مناسب معرفی و فروش محصولات صنایع دستی است و می تواند زمینه فروش و امکان ارسال محصولات صنایع‌دستی را در هر نقطه از کشور فراهم کند.

جهت بازدید از غرفه اختصاصی شرکت ملی پست در نمایشگاه ملی صنایع دستی به سالن ۷ غرفه ۳۹ مراجعه کنید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=51472 [۱]

[۳] [۴]