- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور بیمه تجارت‌نو در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع بنیادین کشور

حضور بیمه تجارت‌نو در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع بنیادین کشور [۱]
حضور بیمه تجارت‌نو در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع بنیادین کشور [۱]
شرکت بیمه تجارت‌نو با حضور در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز ،پتروشیمی و پالایش که از تاریخ ۹ الی ۱۱ بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود، گامی مؤثر در حمایت از توسعه صنایع بنیادین کشور ایران برداشته است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ حضور شرکت بیمه تجارت‌نو در این رویداد، فرصت مناسبی برای ارتقاء همکاری‌های موثر با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های مورد نیاز در این صنایع است.

با توجه به تأکیدات مسئولان کشوری بر توسعه صنایع بنیادین و تحقق اقتصاد مقاومتی، حضور شرکت بیمه تجارت‌نو در این نمایشگاه و همایش، نشان از تعهد این شرکت به حمایت از توسعه صنایع ملی و افزایش تولیدات داخلی دارد و همچنین فرصت مناسبی برای برقراری ارتباطات مؤثر با صنایع مختلف و ارائه راهکارهای بیمه‌ای مناسب برای حفاظت از سرمایه‌گذاران و تأمین کنندگان در این صنایع است.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت کننده شامل مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت،گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک های عامل و بیمه ها در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می‌شود و شرکت بیمه تجارت‌نو در سالن B غرفه ۴۹ میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=74221 [۱]

[۳] [۴]