- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

جوایز برندگان مرحله اول قرعه کشی جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان اهدا شد

جوایز برندگان مرحله اول قرعه کشی جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان اهدا شد
جوایز برندگان مرحله اول قرعه کشی جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان اهدا شد [۱]
توسعه پویا، [۲] آیین تقدیر و اهدای جوایز مرحله اول قرعه‌کشی “جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان” روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ ماه سال جاری با حضور نمایندگان بانک و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در محل کار برندگان برگزار شد و رضا اله یاری، برنده جایزه یک میلیارد ریالی و حسین دل فراز و سودابه شاهپوری دو برنده ۵۰۰ میلیون ریالی این جشنواره، جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است؛ جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان از بهمن‌ماه با شعار «اگه کارت‌خوان پارسیان داری، درهرحال برنده‌ای» با مشارکت بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان آغاز و اولین مرحله قرعه‌کشی آن اسفندماه ۱۴۰۰، هم‌زمان با میلاد منجی عالم بشریت (عج) برگزار شد.

یک جایزه یک میلیارد ریالی، ۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۵ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی، ۱۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و ۲۵ جایزه ۵۰ میلیون ریالی، جمعاً به ارزش بیش از ۶ میلیاردریال از جوایز نقدی این مرحله از قرعه‌کشی جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان است که به حساب‌های برندگان خوش‌اقبال واریزشده و جوایز تعدادی از این برندگان طی این مراسم به‌صورت نمادین به آنان اهدا شد.

این جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشته و قرعه‌کشی نهایی آن در ابتدای خردادماه برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است؛ بانک پارسیان همواره ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک در میان اقشار مختلف جامعه را در زمره رسالت‌های خود قرار داده و خلق ارزش‌افزوده بیشتر برای هم‌وطنان را هدف‌گذاری کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39705 [۱]

[۳] [۴]