- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

جنجال در ساختمان خیابان طالقانی!

شنیده ها حاکی از آن است که این روزها در وزارت نفت خبرهای زیادی وجود دارد و قرار است اتفاق‌های خاصی در ساختمان طالقانی بیفتد.

این روز‌ها وزارت نفت روز‌های پر سر و صدایی را تجربه می‌کند و شنیده شده است فشار‌های بی سابقه‌ای برای ماندن عظیمی‌فر(دستیار وزیر نفت) در این وزارتخانه وارد شده است و در روز‌های گذشته جلساتی با اوجی برای ماندن این فرد و حفظ جایگاهش برگزار شده است!

به گزارش توسعه پویا [۲] از سایت دیده بان ایران؛ عظیمی‌فر که پیشتر تهدید کرده بود اگر از وزارت نفت کنار گذاشته شود دست به افشاگری می‌زند، این بار با لابی گری با افراد سیاسی و پر نفوذ و حتی ارسال نامه از سوی یکی از مقامات دولتی برای حفظش به وزیر به دنبال این است که خودش را در مجموعه نفت حفظ کند‌.

عظیمی‌فر کار را تا جایی پیش برده است که براساس شنیده‌ها یکی از مقامات بلندپایه دولت برای او نامه‌ای را خطاب به وزیر نفت نوشته است و خواسته شده او از مجموعه وزارت کنار گذاشته نشود.

این در حالی است که براساس شنیده‌ها مجموعه دولت هیچ تمایلی برای حضور او در وزارتخانه ندارند و باید دید آیا لابی گری و فشار‌های سیاسی می‌تواند اوجی را مجبور به حفظ این فرد که گفته می‌شود از نزدیکان وزیر نفت است کند یا وزیر مقابل این خواسته ایستادگی می‌کند تا شاهد پایان حضور این فرد باشیم.

حال طی چند روز اینده مشخص می‌شود که آیا وزیر نفت در مقابل عظیمی فر کوتاه آمده و او همچنان در ساختمان خیابان طالقانی می‌ماند یا از مجموعه نفت جدا می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=67170 [۱]

[۳] [۴]