جلسه بررسی عملکرد شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

جلسه بررسی عملکرد شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
جلسه بررسی عملکرد شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

همایش سراسری روسای شعب منطقه اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر شعب استان و کلیه روسای شعب در راستای بررسی عملکرد ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی؛ در این جلسه وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به تشریح جلسه شورای عالی مدیران پرداخت و برنامه ریزی برای پایان سال جهت رسیدن به موفقیت را در گرو کار گروهی دانست.

علیزاده با اشاره به وجود منابع آزاد در جامعه به ویژه در ماه های آخر سال و ضرورت نگاه ویژه به این موضوع در جهت پیاده سازی ساز و کار مناسب برای جلب و جذب منابع گفت: ایجاد فرصت های مطلوب سرمایه گذاری برای مشتریان و اختصاص خدمات ویژه از جمله ارائه تسهیلات راه حل مناسب جهت رضایت مشتری است.

مدیر منطقه در ادامه با ارائه آمار های استخراجی شعب در حوزه های بانکداری مدرن، تشویق و ترغیب مشتریان در جهت استفاده بهتر از این خدمات و عملکرد متصدیان امور بانکی پرداخت و از همکاران خواست در تحقق این مهم با عزمی راسخ نتایج مطلوبی را رقم بزنند.

در ادامه بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی منطقه ای بانک ایران زمین به تشدید نظارت سازمان های نظارتی و کنترلی اشاره و اجرای قوانین و بر ضرورت تبعیت از آن تاکید کرد و اطلاع رسانی صحیح و برخورد خوب و مناسب با مشتری را به عنوان عامل اصلی حفظ آنان اعلام کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *