جلد چهارم کتاب مدیریت روابط عمومی (روش های نوین تبلیغ) از مجموعه ۶ جلدی کتب مدیریت روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش توسعه پویا، کتاب مدیریت روابطعمومی (روشهای نوین تبلیغ) شامل مباحث روز روابطجعمومی و تبلیغات در ۱۷۳ صفحه و با قیمت ۱۳۰۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شد.
مجموعه کتب ۶ جلدی مدیریت روابط عمومی، توسط موُلفین این کتاب: دکتر محمدرضا حقیقی، دکتر ناهید خوشنویس و بهرام فرهی از اساتید و محققان حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور در حال انتشار است. دکتر محمدرضا حقیقی گفت تا به حال ۴ عنوان ذیل از این مجموعه ۶ جلدی شامل:
۱- کتاب مدیریت روابط عمومی (فنون، وظایف، عملکرد) – جلد اول
۲- کتاب مدیریت روابط عمومی (مراسم و تشریفات) – جلد دوم
۳- کتاب مدیریت روابط عمومی (رسانه های دیداری و شنیداری) – جلد سوم
۴- کتاب مدیریت روابط عمومی ( روشهای نوین تبلیغ ) – جلد چهارم
منتشر و در اختیار علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور قرار گرفته است.
لینک کوتاه: