جزییات حساب سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی ۳

جزییات حساب سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی ۳
جزییات حساب سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی ۳
سپرده سرمایه گذاری آتیه طلایی ۳ بانک مسکن امکان جدید به منظور پس انداز طیف مشتریان فراهم می کند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به تازگی و با راه اندازی حساب سپرده سرمایه گذاری آتیه طلایی ۳ برای جذب سپرده ها و پس اندازها با محوریت طیف گسترده مشتریان، امکان تازه ای به منظور بسترسازی برای گسترش فرهنگ پس انداز به واسطه این امر فراهم شده است.

سپرده سرمایه گذاری آتیه طلایی ۳ بانک مسکن با ترویج هدف پس انداز با هدف احیا و گسترش این فرهنگ در بین مشتریان بانک، تامین آتیه و دستیابی به سرمایه بالاتر از محل تجمیع منابع خرد در دوره بلندمدت بدون محدودیت سنی را برای سپرده گذاران فراهم می کند. از مهمترین مزایای این حساب می توان به امکان انتخاب مبالغ و زمان واریزی بعد از افتتاح حساب توسط مشتری و همچنین عدم اعمال جریمه در صورت تغییر در زمان و مبالغ واریزی اشاره کرد.

بهره مندی از بالاترین نرخ سود سپرده های مدت دار در چارچوب مقررات جاری بانک مرکزی در طول مدت سپرده گذاری و امکان افتتاح حساب های متعدد (حقیقی یا حقوقی) به جهت مدیریت در استفاده از منابع ایجاد شده در حساب ها و امکان انتقال حساب به بستگان نزدیک مطابق با مقررات موجود از دیگر مزایای این حساب است.

یکی از مهمترین مزایای این حساب برای جوانان و سپرده گذاران استفاده از مدل های افتتاح و واریز همزمان حساب سپرده آتیه طلایی ۳ با حساب پس انداز مسکن جوانان است که منجر به تزاید بازده ایجادی برای صاحبان این حساب ها و مشتریان بانک مسکن می شود. در واقع با افتتاح این حساب، دارندگان حساب مسکن جوانان می توانند توام با سرمایه ایجاد شده در حساب آتیه،به جهت دسترسی به منابع مالی بیشتر در زمان خرید مسکن از قدرت خرید بیشتری در بازار معاملات املاک برخوردار شوند.

سپرده سرمایه گذاری آتیه طلایی ۳ ماهیتا از نوع سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با قابلیت واریز و برداشت است. برای این حساب نیز صدور کارت بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک امکان پذیر است و مدت سپرده گذاری از یک تا ۲۰ سال متغیر و به انتخاب مشتری است. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب آتیه طلایی سه ۲۰۰ هزار تومان است و سود سپرده های سرمایه گذاری ماهانه محاسبه و به صورت اتوماتیک در پایان روز ابتدای هر ماه به حساب دارندگان این حساب واریز می شود.

سایر ضوابط و مقررات مانند انتقال حساب،افتتاح حساب مشترک،افتتاح توسط مادر و … مشابه با قوانین و مقررات در خصوص سپرده های مدت دار است. در این حساب همچنین قابلیت واریز وجوه به صورت یکجا،ماهانه و ترکیبی امکان پذیر است که متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب و یا سایت بانک مسکن از جزییات این موضوع مطلع شوند.

به گزارش هیبنا، بانک مسکن با هدف گسترش فرهنگ پس‌انداز به عنوان یکی از مسیرهای اصلی تامین مالی مسکن اقدام به راه‌اندازی حساب سپرده سرمایه‌گذاری آتیه مسکن کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *