جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت

در نشست مشترک معاون حمل ونقل ترافیک و قرارگاه خاتم الانبیاء بررسی شد؛
جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت

درنشست معاون حمل ونقل و ترافیک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء آخرین جزئیات تفاهم نامه همکاری احداث خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران؛ «سید مناف هاشمی» در نشست مشترک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء که عصر روز گذشته (۱۰ شهریور ماه ) در محل معاونت حمل ونقل ترافیک برگزار شد با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیا به منظور احداث خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهیه و تنظیم شده است گفت: در این نشست آخرین جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و طی چند روز آینده به امضای طرفین خواهد رسید.
وی با بیان اینکه بخش های عمرانی در خط ۷ مترو تهران در حال حاضر از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که تاکنون بخش های فیزیکی از جمله سیویل به اتمام رسیده و در حال تجهیز ایستگاه هستند اظهار داشت :از پایان شهریور ماه مطابق برنامه ریزی زمانبندی، افتتاح و بهره برداری از ایستگاه ها در خط ۷ مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.
هاشمی با تاکید بر اینکه احداث خط ۱۰ مترو در دستور کار است تصریح کرد: احداث این خط به ۳ فاز تقسیم بندی میشود که تا پایان سال جاری فاز ۱ احداث خط ۱۰ مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.
به گفته ی وی خط ۱۰ مترو بطول ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد )آغاز شده و درمسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت ( قنات کوثر ) امتداد خواهد داشت.
معاون حمل ونقل و ترافیک ابراز امیدواری کرد: توسعه خط ۷ مترو نیز به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیز بررسی و در دستور کار شهرداری تهران و این قرارگاه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *