جذب و بکارگیری نیروی متعهد و توانمند به پویایی سازمان کمک خواهد کرد

جذب و بکارگیری نیروی متعهد و توانمند به پویایی سازمان کمک خواهد کرد
جذب و بکارگیری نیروی متعهد و توانمند به پویایی سازمان کمک خواهد کرد
مدیرعامل بانک مسکن در بازدیدی از اداره کل گزینش و در یک گفتگوی صمیمانه با کارکنان این اداره بر انجام امور مطابق استانداردهای حرفه ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از بانک مسکن-هیبنا، در بازدیدی که مدیرعامل بانک از اداره کل گزینش بانک مسکن داشت؛مرتضی هاشمی رییس آن اداره از نحوه انجام امور گزینشی، وضعیت ساختاری اداره به لحاظ تعداد نفرات، چارت سازمانی و کارکنان استان ها و کسب رتبه اول گزینش بانک مسکن در سیستم بانکی طی دو سال متوالی، گزارشی ارائه کرد.

دکتر شایان با تشکر از زحمات مجموعه اداره کل گزینش، به اهمیت و حساسیت امر گزینش به خصوص در مرحله بدو ورود نیروها اشاره و خاطر نشان کرد: بدون شک جذب و بکارگیری نیروی متعهد و توانمند به پویایی سازمان کمک خواهد کرد و تمامی کارکنان باید در انجام امورات خدا را درنظر بگیریند.

وی ضمن تأکید بر حقوق سازمان، به رعایت حق الناس که تأثیر بسزایی در سرنوشت و آینده افراد مشمول دارد، به برگزاری دوره های آموزشی مستمر و مداوم با استفاده از متخصصین مربوطه جهت بالا بردن سطح آگاهی و تجربه گزینشگران اشاره و بر انجام امور براساس استانداردهای حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه دکتر شایان با اشاره به این نکته که تمامی اعمال و رفتار کارکنان گزینشگر در استان ها اعم از نماینده و محقق در دیدگاه سایران، نسبت به جایگاه سازمانی گزینش مؤثر بوده و در معرض قضاوت قرار خواهد گرفت، لزوم نظارت و ارزیابی بیشتر از طرق مختلف، خصوصاً از طریق بازدیدهای استانی را مورد نظر قرار دادند.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با تأکید بر اجرای قانون و مقررات، به ضرورت حسن خلق و حفظ کرامت انسانی داوطلبین در بدو ورود و کارکنان مشمول، نکاتی را احصاء و اشاره کرد: پاسخگویی به فردی که به هر دلیل با رأی منفی گزینش مواجه شده است باید با در نظر قرار دادن شرایط فرد، به بهترین روش و با سعه صدر توأم با احترام صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: در بکارگیری نیروهای ستاد، از کارکنانی که تجربه و سابقه حضور در شعبه را داشته اند استفاده شود، چرا که این امر منجر به درک بهتر مسائل و مشکلات پیرامون کارکنان صف خواهد بود.

در پایان مدیرعامل بانک مسکن ضمن دیدار با معاونت و سایر کارکنان اداره ودر یک گفتگوی صمیمانه به نکات برجسته اداره کل گزینش و کادر جوان و چابک آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *