«جایزه بین‌المللی احسان» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود

«جایزه بین‌المللی احسان» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود

«جایزه بین‌المللی احسان» در تجلیل از فعالان ملی و بین‌المللی عرصه احسان و نیکوکاری با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، «جایزه بین‌المللی احسان» توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با رویکرد تجلیل از فعالان ملی و بین‌المللی عرصه احسان و نیکوکاری با حمایت معنوی بانک صادرات ایران برگزار می‌شود و در چهار محور گروه‌های مردمی، فعالان اجتماعی، بین‎الملل و نوآفرینی از فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، پزشکان، پرستاران، فعالان داخلی و خارجی احسان و نیکوکاری قدردانی خواهد شد.
جایزه «نشان احسان» به مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان و جایزه نفرات برگزیده در هر محور ٢٠٠ میلیون تومان به عنوان اعتباری مشخص برای عمران و آبادانی مناطق محروم در نظر گرفته شده که با پیشنهاد و اجرای برگزیدگان هزینه خواهد شد.
مهلت ثبت‌نام در این جایزه تا ١٠ مهر ١٣٩٩ بوده و پایگاه اینترنتی www.ehsanaward.ir  و شماره تلفن‌ ٩١٢١٢٠۴٨ -٠٢١ برای دریافت اطلاعات تکمیلی تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *