ثبت نام ۱۰۵۵ گروه جهادی و مردمی در فراخوان دعوت به همکاری بنیاد علوی 

ثبت نام 1055 گروه جهادی و مردمی در فراخوان دعوت به همکاری بنیاد علوی 
ثبت نام ۱۰۵۵ گروه جهادی و مردمی در فراخوان دعوت به همکاری بنیاد علوی 
رئیس مرکز حرکت‌های جهادی و مردمی بنیاد علوی از ثبت نام ۱۰۵۵ گروه جهادی و مردمی طی فراخوان همکاری با این موسسه در سه حوزه اقتصادی، درمانی و آموزش خبر داد.

به گزارش توسعه پویا، مصطفی یخچالی در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، افزود: پس از کارشناسی و بررسی‌های تخصصی و همچنین رتبه بندی گروه‌های شاخص در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، ارتقای عدالت آموزشی و توسعه و ارتقای سلامت، از منتخبین دعوت به همکاری خواهد شد.

وی این توضیح را نیز داد که گروه های برگزیده به موسسه‌های سلامت، توانمندسازی اقتصادی و آموزش، مهارت و پرورش بنیاد علوی جهت همکاری معرفی می شوند.

یادآور می شود محورهای فراخوان قبلی مرکز حرکت های جهادی و مردمی بنیاد علوی در حوزه توانمندی اقتصادی مشتمل بر توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی خرد-خانگی (تا ۲ نفر شاغل) ، توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی کارگاهی-خرد (تا ۷ نفر شاغل)، احیا و توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی بنگاهی کوچک (تا ۲۰ نفر شاغل) ، توسعه بازار کسب و کارها،حمایت از احیای قنوات، آموزش، مهارت آموزشی و مشاوره شغلی است .

همچنین محور توسعه و ارتقای سلامت نیز شامل: بسته خدمات بیماری های چشمی (ویزیت، درمان و عمل جراحی)، بسته خدمات بیماری های دهان و دندان (ویزیت و درمان)، بسته خدمات مادران باردار و شیرده و بسته خدمات سلامت مبتنی بر فناوری های نوین (ویزیت برخط ، آموزش حضوری و مجازی) و محور ارتقای عدالت آموزشی نیز شامل ارتقای علمی و تربیتی دانش‌آموزان مستعد، ارتقای مهارتی جوانان مستعد، برگزاری رویداد، جشنواره‌ها، اردوهای تربیتی-دینی و سبک زندگی، ارتقای علمی و معرفتی معلمان، آموزش دانش‌آموزان و اولیا بر بستر فناوری‌های نوین و تقویت معنوی مساجد و آموزش قرآن است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81116

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *