ثبت نام دوره دکتری مهارتی بلاکچین و رمزارزها (DBA) از اول آبان

ثبت نام دوره دکتری مهارتی بلاکچین و رمزارزها (DBA) از اول آبان
ثبت نام دوره دکتری مهارتی بلاکچین و رمزارزها (DBA) از اول آبان
 اولین دوره تخصصی دکتری مهارتی بلاک چین و رمز ارزها (DBA) با همکاری مرکز فابا، دانشگاه تهران و مرکز رشد فناوری هوشمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سرفصل‌هایی مطابق با استانداردهای روز جهان طراحی و از اول آبان‌ماه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش توسعه پویا، این دوره در ۳۲۰ ساعت و در قالب ۲۶ واحد درسی طراحی شده که از زمستان امسال شروع و تا پاییز ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

این دوره از شورای علمی متخصصان برخوردار است که از ثبت نام کنندگان مصاحبه حضوری بعمل خواهد آورد.

مرکز فابا پیش از این دوره (DBA) بانکداری دیجیتال را با همکاری دانشگاه تربیت مدرس از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ برگزار کرد و از ۳۰ مهرماه جاری نیز دوره دکتری (DBA) هوش مصنوعی را شروع می‌کند. دانش پژوهان در دوره دکتری مهارتی بلاک چین و رمز ارزها (DBA)، داناوری (دانش+ فناوری) را تجربه خواهند کرد و رویکرد این دوره صنایع مالی، بانکی، فین‌تک و رمزارزها می‌باشد و در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود.

این دوره در ۳۲۰ ساعت و در قالب ۲۶ واحد درسی طراحی شده که از زمستان امسال شروع و تا پاییز ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. بروشور این دوره و سرفصل مباحث دوره و همچنین لینک ثبت نام اول آبان ماه منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند ثبت نام کنند. از مجموع ثبت نام کنندگان حداکثر ۲۵ نفر پذیرش خواهند شد.

دوره دکتری مهارتی بلاکچین و رمز ارزها (DBA) از یک شورای علمی با حضور جمعی از متخصصان برخوردار است که وظیفه طراحی دوره، انتخاب اساتید و نظارت بر محتوای علمی را بر عهده دارند و همچنین از ثبت نام کنندگان مصاحبه حضوری بعمل خواهند آورد.

شایان ذکر است، مرکز فابا پیش از این دوره (DBA) بانکداری دیجیتال را با همکاری دانشگاه تربیت مدرس از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ برگزار کرد و از ۳۰ مهرماه جاری نیز دوره دکتری (DBA) هوش مصنوعی (لینک کسب اطلاعات دوره هوش مصنوعی) با دو گرایش مالی و بانکی و ICT، دوره خود را شروع می‌کند.

دانش پژوهان در دوره دکتری مهارتی بلاک چین و رمز ارزها (DBA)، داناوری (دانش+ فناوری) را تجربه خواهند کرد و رویکرد این دوره صنایع مالی، بانکی، فین‌تک و رمزارزها می‌باشد و در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود.

ایمیل: info@faba.center

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90340

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط