- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تکریم مشتریان و حرکت در مسیر قانون دو هدف اصلی شعب در ارائه خدمت به مشتریان است

تکریم مشتریان و حرکت در مسیر قانون دو هدف اصلی شعب در ارائه خدمت به مشتریان است
تکریم مشتریان و حرکت در مسیر قانون دو هدف اصلی شعب در ارائه خدمت به مشتریان است [۱]

مدیرعامل بانک دی در نشست ارزیابی عملکرد شعب گفت: ابلاغ سیاست های اعتباری، تمرکز بانک بر اعطای تسهیلات خرد و متوسط، ابلاغ دستورالعمل آسان‌سازی فرایند ارائه تسهیلات خرد به مشتری و جامعه هدف بنیادشهید و حذف درخواست کپی از مدارک هویتی مشتریان گوشه‌ای از مهم‌ترین ابلاغیه‌های ستاد به شعب است که در راستای تکریم مشتریان اجرایی شده است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بانک دی؛ در نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه ابتدایی شعب تهران در سال جاری که با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد و روسای شعب تهران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ارزیابی عملکرد شعب را مهم‌ترین راهکار آسیب شناسی شعب در تحقق اهداف دانست و تصریح کرد: بررسی‌های دوره‌ای و پایش ماهانه عملکرد شعب طی سه ماه گذشته نقطه عطفی در رفع موانع موجود بر سر راه تحقق اهداف شعب بوده است که نتیجه آن نیز در رشد و بهبود شاخص های عملیاتی شعب نمود پیدا کرده است.

قیطاسی با اشاره به لزوم حرکت بانک به سمت سودآوری، بهبود صورت‌های مالی و تحقق انتظارات سهامداران گفت: در ابتدای ورود تیم مدیریتی جدید به بانک، برگزاری مجمع صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ و بازگشایی نماد دی مهم‌ترین وعده هیئت‌مدیره به سهامداران بود که در مدت زمان کوتاهی محقق شد و امروز با همت شبانه روزی همکاران در فاصله کمتر از دو ماه آماده برگزاری مجمع تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ در پایان تیرماه هستیم.

وی ادامه داد: شفافیت و تحقق وعده‌های هیئت‌مدیره به سهامداران، رشد شاخص‌های عملیاتی بانک و برخورداری از دارایی‌های ارزشمند، مجموعه عواملی است که پشتوانه اعتماد سهامداران به تیم مدیریت بانک شده است که امیدواریم در کنار تلاش شبانه‌روزی همکاران برای بهبود صورت‌های مالی پاسخ مناسبی به اعتماد سهامداران بدهیم.

مدیرعامل بانک دی مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را راه موفقیت رشد شاخص‌های عملکردی شعب دانست و تأکید کرد: ابلاغ سیاست های اعتباری، تمرکز بانک بر اعطای تسهیلات خرد و متوسط، ابلاغ دستورالعمل آسان‌سازی فرایند ارائه تسهیلات خرد به مشتری و حذف درخواست کپی از مدارک هویتی مشتریان گوشه‌ای از مهم‌ترین ابلاغیه‌های ستاد به شعب است که در راستای تکریم مشتریان اجرایی شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=42709 [۱]

[۳] [۴]