تکذیب خبر فرکانس بیمه در خصوص قرارداد «سنگین بیمه دی با صداوسیما»

تکذیب خبر فرکانس بیمه در خصوص قرارداد «سنگین بیمه دی با صداوسیما»
تکذیب خبر فرکانس بیمه در خصوص قرارداد «سنگین بیمه دی با صداوسیما»
پیرو انتشار مطلبی با عنوان “قرارداد تبلیغاتی سنگین “بیمه دی” با صداوسیما در اوج تاخیر پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران» از سوی پایگاه خبری فرکانس بیمه، خبر منتشر شده از سوی شرکت بیمه دی تکذیب شد.

به گزارش توسعه پویا، به منظور تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند:

۱. برخلاف آنچه در آن رسانه آمده بیمه دی تاکنون مبلغی به عنوان تبلیغات به صداوسیما پرداخت نکرده است. نکته مورد توجه اجرای شیوه های جدید همکاری میان صداوسیما و بیمه دی است که در دوره مدیریت فعلی اجرایی شده است.
بیمه دی بر خلاف رویه های معمول با ارائه پیشنهادی به صداوسیما یک قرارداد همکاری مبتنی بر سود مشترک صداوسیما و بیمه دی از محل مازاد فروش بیمه دی بعد از انجام تبلیغات در صداوسیما منعقد کرده است. به این صورت که حداکثر سه درصد از مازاد فروش مصوب هیات مدیره برای سال ۱۴۰۳ ، به صداوسیما پرداخت خواهد شد .به عبارت دیگر پرداخت از محل مازاد فروش و بعضا کارمزد صورت می پذیرد.

نکته مهم دیگر نقش تبلیغات در افزایش میزان فروش و همینطور ضریب نفوذ بیمه در کشور است که به عنوان اصلی پذیرفته شده در دنیا محسوب می شود و انتظار می رود که رسانه ها بخصوص رسانه های فعال در صنعت بیمه در کمک به افزایش ضریب نفوذ همکاری لازم را با صنعت بیمه داشته باشند و نقش مشاور را در کنار شرکت های بیمه ایفا کنند.
ضمن اینکه بیمه دی نیز به مانند سایر بنگاه های اقتصادی موظف است در جهت تامین خواسته های سهامداران خود که بخش قابل توجه سهامداران بیمه دی از خانواده های معظم ایثارگران می باشند، برای سوددهی بیشتر تلاش کند و در این مسیر استفاده از تمامی روش‌ها از جمله تبلیغات از رسانه ملی را امری منطقی وحرفه ای می داند که خوشبختانه اجرای این تفاهم علیرغم تاکید شرکت در جذب پرتفو با ضریب خسارت مطلوب، نتایج ارزشمندی تاکنون به همراه داشته است

۲. مطابق آنچه در صورت های مالی شرکت بیمه دی موجود است، پرداخت هزینه بیمه خانواده ایثارگران معزز (ارائه شده از سوی مراکز درمانی) که در سنوات قبل با تاخیر بعضا ۱۰ ماهه انجام میشد، در دوره مدیریت فعلی به ۲ ماه کاهش یافته که این ۲ ماه روند طبیعی پرداخت است چرا که مراکز درمانی یک ماه به جمع اوری و ارسال اسناد می‌پردازند و یک ماه نیز شرکت بیمه برای بررسی اسناد و پرداخت فرصت دارد. از سوی دیگر بیمه دی مفتخر است اعلام کند که اسناد مستقیم ارائه شده از سوی ایثارگرانی که به مراکز غیر طرف قرارداد نیز مراجعه می کنند تا تاریخ ۲۸ مرداد تسویه شده است و هیچگونه تاخیری در این پرداخت ها وجود ندارد در حالیکه در سنوات قبل شاهد تاخیر ۳ ماهه در پرداخت ها بوده ایم.
یادآوری می نماییم که خبرنگار آن رسانه محترم برداشتی نادرست از اظهارات مدیر بیمه های درمان بیمه دی داشته و در حالیکه جناب آقای نظری از تاخیر در پرداخت حق بیمه ایثارگران از سوی خزانه به بیمه دی گلایه داشته است، که این تاخیرها موجب بهم خوردن نظم پرداخت ها می شود؛ این صحبت را تاخیر در پرداخت هزینه های ایثارگران از سوی بیمه دی تعبیر کرده است.
این برداشت ناصحیح در حالی محل استناد مطلب فوق الذکر قرار گرفته که مدیریت بیمه دی همواره تلاش کرده با وجود تاخیر خزانه در پرداخت ها، از محل های دیگر هزینه های ایثارگران معزز را پرداخت نماید و بر خلاف رویه معمول شرکت های بیمه که در چنین مواردی ارائه خدمت به جامعه هدف را متوقف می نماید، در مورد ایثارگران معزز علیرغم مطالبه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی از دولت هرگز شاهد توقف در ارائه خدمات نبوده و نخواهیم بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=86710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *