- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

توسعه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری

توسعه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری
توسعه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری [۱]
همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام و معاونت علمی ،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری (در قالب مشاوره تخصصی و فنی به شرکت های مستقر در این منطقه توسط مرکز طراحی صنعتی معاونت علمی، فناوری) توسعه خواهد یافت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف ارزیابی توانمندی های این منطقه، روز چهارشنبه مدیران و مشاوران مرکز طراحی صنعتی ایران (زیر مجموعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری) به میزبانی اداره کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری از پیام بازدید کردند.

ارزیابی توانمندی های شرکت های فناور مستقر در پیام و بررسی امکان تعامل با این شرکت ها در قالب ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه طراحی صنعتی از جمله مهم ترین اهداف بازدید مدیران و مشاوران مرکز طراحی صنعتی ایران از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بوده است.

در این بازدید ضمن معرفی توانمندی های شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، زمینه همکاری های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از دستاوردهای این بازدید، برگزاری رویداد چالش های طراحی صنعتی در حاشیه جشنواره سالانه طراحی صنعتی می‌باشد. بر این اساس شرکت های تولیدی می‌توانند چالش‌های مرتبط با این حوزه را با متخصصین و سایر شرکت‌های تولیدی در میان بگذارند و از تجربیات شرکت‌های پیشرو در این حوزه بهره‌مند شوند. شرکت‌های مستقر در پیام می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه Irandesigncenter.ir، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره اختصاصی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61706 [۱]

[۳] [۴]