توسعه ناوگان و اصلاح فرایندها باعث سرعت و کیفیت خدمات پستی شد

توسعه ناوگان و اصلاح فرایندها باعث سرعت و کیفیت خدمات پستی شد
توسعه ناوگان و اصلاح فرایندها باعث سرعت و کیفیت خدمات پستی شد
مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه بررسی عملکرد و سیاست‌های شرکت ملی پست گفت : راهکار افزایش درآمد تنها افزایش تعرفه ها نیست.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در جلسه بررسی عملکرد و سیاست‌های شرکت ملی پست که روز یکشنبه ۱۴ شهریور با حضور مدیران شبکه پستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: ما باید دنبال راهکار های جدید برای افزایش درآمد باشیم.مدیریت این است که ما بتوانیم با ایجاد شیوه های جدید درآمد، ترافیک و رضایتمندی را بالا ببریم.

مدیرعامل شرکت ملی پست به توسعه ناوگان حمل ونقل پستی اشاره و عنوان کرد: افزایش ظرفیت ناوگان پستی و اصلاح سایر فرایندها از جمله راه اندازی هاب های پستی و مکانیزاسیون آنها باعث سرعت و کیفیت خدمات پستی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه اکنون بیش از ۱۷ خط مستقیم مبادله پستی در استان های همجوار راه اندازی شده، خاطر نشان کرد: رضایتمندی مشتریان، ساده سازی فرایندهای کاری، کاهش خسارت و غرامت و افزایش سرعت ارسال بسته ها حاصل این اقدام است.

سبحانی فر در ادامه به مزایای استفاده از ترولی ها و باکس های ویژه حمل امانات از جمله تسهیل امور، صیانت از امانات و کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت : چیدمان صحیح، بار زدن به اندازه و استفاده مناسب از این تجهیزات پستی باید همواره دردستور کار باشد و  موردتوجه و نظارت قرار گیرد.

وی  با اشاره به افزایش صد در صدی ظرفیت ناوگان حمل و نقل شبکه پستی و سرمایه گذاری در این راستا تاکید کرد: مشکلات موجود با پیمانکاران توزیع باید سریعتر برطرف و ضمن مدیریت نیروی انسانی نیروهای دانه شمار نیز حذف شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین از مدیران استانها خواست تا در صورتی که در باجه ها و توزیع افراد مشکل فیزیکی دارند با وانت ها کار کنند و خلاء آن نیرو توسط درخواست نیروی شرکتی مرتفع گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین به استفاده مناسب و بهینه از کامیونهای خریداری شده شرکت و سرعت در رهسپاری امانات اشاره کرد و گفت : مشکلات جزئی که در بحث استانداردسازی این خودروها وجود داشت رفع شده، خودروها در حال شماره گذاری هستند و تا دو هفته آینده واردسیستم حمل و نقل خواهند شد.

سبحانی فر خواستار نظارت بیشتر در حوزه قبول و ارسال مرسولات پستی شد و گفت : مدیران باید با دقت نظر مضاعف و بررسی های دقیق مانع ایجاد مشکل و تخلف در عملیات پستی شوند.

وی به موضوع رصد هوشمند توزیع کالاهای اساسی که اخیرا در خصوص کالای مرغ صورت گرفته است اشاره و خاطر نشان کرد : اهتمام و پشتکار مدیران در طرح پایلوت رصد هوشمند مرغ و همکاری با وزارت صمت باعث شد این امر به کالاهای دیگر از جمله مرسولات پتروشیمی تسری و مجوز های قانونی نیز پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه امروز پست در راس خیلی از امور قرار گرفته است به بحث ثبت نام و تائیدیه مکانی دانش آموان که در قزوین به صورت پایلوت راه اندازی شده اشاره کرد و گفت : این گونه قراردادها درآمد مناسبی دارند و بانک اطلاعاتی شبکه را تقویت خواهد کرد.

سبحانی فر با ابراز رضایت از اینکه امروز مشکل مدیران در خصوص فرایندهای کاری است و بسیاری از مسائل حل شده است افزود: شاخص های ارزیابی در شبکه و پرداختی های حق ستاپ باید تغییر کند چرا که فرایندها تغییر کرده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در پایان از مدیران خواستار شد تا آثار و تبعات شرایط بهبود فعلی را بررسی و گزارش های مبسوط ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط