- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

توجه ویژه به بخش خدمات در ساختار جدید وزارت صمت

توجه ویژه به بخش خدمات در ساختار جدید وزارت صمت
وزیر صمت در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه تجارت و خدمات:
توجه ویژه به بخش خدمات در ساختار جدید وزارت صمت [۱]

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش حائز اهمیت حوزه خدمات در اشتغال کشور، گفت: در ساختار جدید وزارت صمت به حوزه خدمات توجه وافری شده است.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از شاتا، سید رضا فاطمی امین در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه تجارت و خدمات با بیان این مطلب، افزود: در ساختار جدید وزارت صمت، معاونت تجارت و خدمات شامل چهار دفتر با عنوان دفتر خدمات آماد و توزیع، دفتر خدمات نگهداری و تعمیر، دفتر خدمات کسب و کار و دفتر خدمات عمومی ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه مدیریت لجستیک با وزارت راه و شهرسازی می باشد، بیان کرد: اما حمل و نقل و لجستیک نظام توزیع با وزارت صنعت، معدن و تجارت مرتبط است و در بخشی نیز خدمت گیرنده هستیم که در این راستا دفتر خدمات آماد و توزیع در ساختار جدید وزارت صمت راه اندازی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان برخی از پروژه های تحول آفرین در دوره جدید، گفت: پروژه درج قیمت تولیدکننده در واقع نظارت مدرن می باشد که با اجرای آن بسیاری از بازرسی ها کاهش و شفافیت عمومی ایجاد خواهد شد.

گفتنی ا‌ست نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان حوزه تجارت و خدمات امروز یکشنبه به میزبانی وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست فعالان این حوزه به بیان مهمترین نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

بهره گیری فکری از تشکل‌های تخصصی، ساماندهی بازار لاستیک و قطعات، توجه به خدمات فین‌تک، دانش بنیان و شرکت های استارتاپی، حضور نخبگان در عرصه خدمات، نگاه تخصصی و ویژه به موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، خروج نظارت‌ها از حالت سنتی به مدرن، ذائقه سازی و توسعه برندینگ ایرانی، سرمایه‌گذاری در لجستیک و توجه به بخش‌هایی از جمله موبایل و حمل و نقل بین المللی از جمله مهمترین پیشنهادات بوده است.

[۳] [۴]