تندیس «رضایتمندی مشتری» و دیپلم افتخار برترین هلدینگ ایرانی در حوزه خدمات بیمه به گروه شرکتهای ایرانیان پوشش رسید.
رضا منصورنیا مدیر روابط عمومی و رسانه این هلدینگ در مصاحبه اختصاصی با توسعه پویا [۲] گفت: گروه شرکتهای ایرانیان پوشش به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات جامع ارزیابی خسارت تحت نظارت بیمه مرکزی، با دارا بودن ۳۴ شعبه خدماتی و بیش از ۲۰۰۰ کارشناس مجرب در سراسر کشور در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که به میزبانی مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، تندیس و دیپلم افتخار برترین هلدینگ ایرانی را در حوزه خدمات بیمهای از آن خود کرد.
او افزود: ایرانیان پوشش مفتخر است که اصل مشتری مداری و رضایتمندی مشتری را هماره بعنوان حلقه نخست در مسیر خدمتگزاری خود به بیمه گر و بیمه گزار در نظر گرفته و به طرق مختلف در تسهیل ارتباطات، مراجعات و حمایت از حقوق مشتریان خود کوشیده و از ابزارهای به روز در جهت کاهش مراجعات حضوری و تبدیل آنها به فرآیندهای برخط و الکترونیک به منظور سرعت بخشیدن به این مهم فروگذار نکرده است.
گروه شرکتهای ایرانیان پوشش به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات جامع ارزیابی خسارت تحت نظارت بیمه مرکزی، با دارا بودن ۳۴ شعبه خدماتی و بیش از ۲۰۰۰ کارشناس مجرب در سراسر کشور در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که به میزبانی مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد، تندیس و دیپلم افتخار برترین هلدینگ ایرانی را در حوزه خدمات بیمهای از آن خود کرد.
لینک کوتاه: