تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بیمه تعاون برای سومین سال متوالی

تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بیمه تعاون برای سومین سال متوالی
تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بیمه تعاون برای سومین سال متوالی
مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون، از تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت این شرکت برای سومین سال متوالی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط‌عمومی بیمه تعاون، سیدمهدی میرحیدری اظهار داشت: این گواهی‌نامه‌ها شامل استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مربوط به مدیریت کیفیت، استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ مربوط به به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان و استاندارد ۱۰۰۰۴ مربوط به پایش و سنجش رضایتمندی مشتریان می‌شود.

وی اضافه کرد: این گواهی‌ها از مؤسسه بین‌المللی «توف نورد ایران – اتریش» اخذ شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس استاندارد ۹۰۰۱ اخذشده، تمامی فرایندهای سازمانی تحت پوشش قرار گرفته و یکپارچه سازی فرآیندها و مستندسازی مدارک به منظور تسریع و تسهیل‌گری مضاعف صورت خواهد پذیرفت.

مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون در ادامه مطرح کرد: هدف اصلی از اخذ این استاندارد، توجه ویژه به ذی‌نفعان از یک‌سو و یاریگری مناسب برای شناسایی و رفع اشکالات احتمالی واحدها از سوی دیگر است.

میرحیدری در ادامه با اشاره به اخذ گواهی استانداردهای ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ بیان داشت: این استانداردها نشانگر احترام و توجه شرکت به مشتریان بوده و بر اساس آن، سازمان می‌تواند شرایطی را برای پایداری ویژگی‌های مثبت و بالندگی هرچه بیشتر آن فراهم کرده و در کنار جلب رضایت کیفی مشتریان، به رشد سازمانی خود نیز کمک کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه تعاون، تسریع در ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بیمه‌گزاران است و امیدواریم با تداوم شرایط مورد نظر استانداردهای کیفی، بتوانیم سطح ارائه خدمات به مشتریان را همواره ارتقاء دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *