تقدیر فرماندار گرمی از ۶۰ ماه خدمات بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار این شهرستان

تقدیر فرماندار گرمی از 60 ماه خدمات بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار این شهرستان
تقدیر فرماندار گرمی از ۶۰ ماه خدمات بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار این شهرستان
خدمات بنیاد علوی در مناطق کم برخوردار به عنوان بازوی توانمند سازی بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی، به اذعان بسیاری از مردم و مسئولان آثار و برکات بسیاری را برای ساکنان این مناطق داشته است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ حسین مولایی فرماندار شهرستان گرمی در جریان اجرای طرح «پویش مهر علوی» گفت: بنیاد علوی از رویش‌های ارزشی انقلاب اسلامی بیش از ۶۰ ماه است که در شهرستان محروم گرمی در استان اردبیل اقدام به ارائه خدمات متنوع با رویکرد محرومیت‌زدایی کرده تا چهره محرومیت این شهرستان را به نقطه توسعه، عمران و آبادانی تغییر دهد.

حسین مولایی با اشاره سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان گرمی، گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی توانمند سازی  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تلاش کرده تا در حوزه‌های مختلف از اشتغال و سلامت گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی، حوزه های عمران و آبادانی، احداث راه‌های روستایی و ایجاد مسکن برای محرومان ورود پیدا کرده و حمایت‌‌های همه‌جانبه‌‌ای را انجام دهد.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی بنیاد علوی در ۲۵ روز گذشته تمام تلاش خود را انجام داده تا با حضور در مناطق مختلف روستایی این شهرستان به ویژه مدارس شبانه‌روزی نسبت به شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت اقدام کرده و تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و کتب آموزشی را نیز انجام دهد.

مولایی افزود: به طور عمده در مقطع اول و دوم متوسطه شاهد تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی در بین دانش‌آموزان هستیم که برای دانش آموزان کنکوری و دوازدهم نیز توزیع کتب و لوح های فشرده آموزشی برای آمادگی بیشتر برای حضور در آزمون سراسری این مجموعه ورود پیدا کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲ هزار بسته تحصیلی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در یک ماه اخیر در این شهرستان با تلاش و پیگیری بنیاد علوی انجام شده که جا دارد از مسئولان کشوری و استانی آن قدردانی کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی اضافه کرد: در این بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی از دفتر، خودکار و مداد رنگی گرفته تا کتاب‌‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند تحصیلی مناسب داشته باشند.

مولایی بیان کرد: بنیاد علوی با همراهی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا خدمات‌رسانی خود را همچنان ادامه داده و با حضور در مناطق محروم گرمی نسبت به توزیع بسته‌های کمک آموزشی به ویژه در مقاطع دوم متوسطه ورود شایسته‌ای را انجام دهد.

فرماندار شهرستان گرمی یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا در حوزه‌های مختلف محرومیت بنیاد علوی ورود کرده و خدمات‌رسانی متنوعی را با هدف رفع محرومیت انجام دهد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90947

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *