تقدیر رییس جمهور از دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی؛ کسب رتبه اول دستگاهی در ارزیابی الکترونیکی شدن خدمات

تقدیر رییس جمهور از دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی؛
 کسب رتبه اول دستگاهی در ارزیابی الکترونیکی شدن خدمات
تقدیر رییس جمهور از دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی؛
کسب رتبه اول دستگاهی در ارزیابی الکترونیکی شدن خدمات
دکتر روحانی، رییس جمهوری امروز در آیین رونمایی از سامانه‌های توسعه دولت الکترونیک از رییس کل بیمه مرکزی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری، روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از سامانه‌های توسعه دولت الکترونیک با تشریح مجموعه فعالیت های انجام گرفته این حوزه در دولت تدبیر و امید، افزود: امروز به دلیل مصوباتی که در اجرای فناوری‌های اطلاعات داشتیم برای دولت و ملت بزرگ ایران روز مبارکی بود.

ایشان با بیان این مطلب که بیستمین جلسه شورای اجرایی فن آوری اطلاعات کشور با محوریت ارتقای سطح خدمات رسانی الکترونیکی برگزار شده، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که زندگی مردم باید برمبنای شرایط نوین جهانی پایه ریزی شود.

رئیس جمهوری در عین حال تاکید کرد:‌ زندگی مردم، امروز کاملا متحول شده و شرایط قبلی و سنتی دستخوش تغییر شده و خوشبختانه با تلاش این دولت، هوشمند سازی دامنه بسیار وسیع تری را به خود گرفته و فعالانه به پیش می رود.

در این مراسم دکتر روحانی از خدمات شایسته بیمه مرکزی در راستای گسترش خدمات الکترونیک در صنعت بیمه با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر غلامرضا سلیمانی و همکاران برای تکمیل زیرساخت های دولت الکترونیک، قدردانی کرد.

دکتر روحانی در این لوح از دولت الکترونیک و هوشمند به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید یاد کرد.

همچنین در این لوح سپاس آمده است که برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

شایان ذکر است در پایان این نشست رییس جمهور از کسب رتبه اول دستگاهی توسط بیمه مرکزی در ارزیابی الکترونیکی شدن خدمات تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *