- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی از اقدامات اثربخش بنیاد علوی در اجرای برنامه ملی آبادایران

تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی از اقدامات اثربخش بنیاد علوی در اجرای برنامه ملی آبادایران [۱]
تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی از اقدامات اثربخش بنیاد علوی در اجرای برنامه ملی آبادایران [۱]
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی در نامه ای خطاب به وحید خاوه ای از اقدامات موثر و سازنده بنیاد علوی در مساعدت و همکاری اثر بخش و موثر این بنیاد با برنامه ملی آبادایران تقدیر کرد .

به گزارش توسعه پویا [۲] از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در متن پیام مهدی رمضانی آمده است: برنامه ملی آباد ایران، نقطه عطفی ماندگار در بهره گیری از توانمندی های زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و محصولات شرکت های دانش بنیان بومی برای آبادانی مناطق کمتر برخوردار و به عنوان یک الگوی موثر در جهت برقراری ارتباط بین سازمان ها و شرکت های دانش بنیان با کتابخانه های عمومی، شایسته تقدیر و قدردانی است.

در این پیام از نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان دانشگاهی مردمی از ارکان مهم رشد فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و عنصری اثرگذار در توسعه پایدار کشور در تمامی جنبه ها نام برده شده و آمده است: تجهیز کتابخانه های عمومی، به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، به ابزارهای دانش بنیان، نوآوری ها و فناوری های جدید، ظرفیت های ارزشمندی را برای ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ایجاد می کند.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی همچنین با تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز «کتاب ، کتاب خوانی و کتابدار» می افزاید: از همت بلند، تعهد مسئولانه و همراهی بنیاد علوی در فرآیند کتابخانه های عمومی به ابزارهای دانش بنیان و تقویت این نهاد فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور سپاسگزاری می کنم .

در پایان آمده است: امید است با لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر در همه مراحل زندگی موفق باشید و تداوم فعالیت موثرشان در حوزه با برکت محرومیت زدایی و رفع چالش های موجود را از درگان حق مسئلت دارم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72249 [۱]

[۳] [۴]