تفاهم‌نامه همکاری شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی با مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس

تفاهم‌نامه همکاری شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی با مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس
تفاهم‌نامه همکاری شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی با مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس

جلسه ای امضاء تفاهم نامه همکاری با مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس به منظور اهداف و برنامه‌های راهبردی شرکت گسترش فناوری‌های نوین و ارتباط سازنده با مراکز علمی و دانشگاهی کشور در حوزه اکوسیستم کشاورزی ایران و برای استفاده از توان علمی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در دانش و نوآوری کشور برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا، مصطفی امینی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از این ارتباط دو سویه گفت: محورهای همکاری در این تفاهم نامه با تاکید بر نیازهای اکوسیستم کشاورزی کشور شامل برگزاری دوره های آموزشی، انجام طرح های پژوهشی، ارایه خدمات مشاوره، برگزاری رخدادهای علمی و انتشارات است.

مهدی مرتضوی، رییس مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس گفت: همکاری های مشترک در قالب تفاهم نامه‌های علمی باید به اقدامات عملیاتی و کمک به ارتقا خدمات در بخش های مختلف اقتصادی منجر شود.

محمد حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: تعامل بیشتر دو مجموعه بانک کشاورزی و مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس را مسلما نتایج خوبی را برای هر دو به ارمغان خواهد آورد.

مهدی مرتضوی، رییس مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس هم با بیان اینکه این تفاهم نامه مقدمه ای برای ارتباط بیشتر دو مجموعه است اظهار داشت: باید به سمت اولویت‌های ملی با تمرکز بر تامین نیازهای صنعت و دانشگاه و اقتصاد حرکت کنیم و پاسخ منطقی برای نیازهای جامعه داشته باشیم.

در انتهای این جلسه، سند این تفاهم نامه به امضای مصطفی امینی، مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین بانک کشاورزی و مهدی مرتضوی، رییس مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس رسید.

گفتنی است در این جلسه محمود یوسفی عضو هیئت مدیره شرکت گسترش فناوری های نوین و مرتضوی رئیس مرکز مطالعات و محمد حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس مطالبی را در خصوص نحوی تعامل بیشتر دو مجموعه بیان کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=40981

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *