- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

«تعامل» و پیگیری مستمر، سیاست معاونت حمل ونقل و ترافیک در رسیدگی به مشکلات شهروندان است

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸ مطرح شد ؛
«تعامل» و پیگیری مستمر، سیاست معاونت حمل ونقل و ترافیک در رسیدگی به مشکلات شهروندان است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ به درخواست ۱۹۰ شهروند رسیدگی و پاسخگویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران [۲] ؛ در نخستین جلسه ارتباط مستقیم سال جاری سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ ، «سید مناف هاشمی» در این جلسه با بیان اینکه از ۱۹۰ مورد پیام های مطروحه در این جلسه، موضوعات مربوط به حوزه ی تاکسیرانی شامل ایستگاه های تاکسی، افزایش کرایه ها و نوسازی تاکسی ها، اتوبوسرانی،از جمله گلایه مندی شهروندان بود تصریح کرد: نصب پل های عابر پیاده مکانیزه، اصلاح هندسی و پیوستگی معابر در مناطق ، نصب و نگهداری علائم ترافیکی درصدر دغدغه های شهروندان در حوزه ی حمل و نقل و ترافیک بود که عوامل این گلایه مندی ها بررسی و نتیجه به این سامانه منعکس گردید.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه گزارشات و درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به عنوان پل ارتباطی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان برای مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک حائز اهمیت است گفت:باید روز به روز کیفیت کارخودمان را برای بهبود ببخشیم، معتقدم باید تلاش کنیم مشکلات و گله مندی های شهروندان را کاهش دهیم .
هاشمی ادامه داد : متاسفانه با توجه به تحریم های موجود، شرایط اقتصادی کشور طی سالهای اخیر اتفاقات مثبتی در حوزه ی زیر ساخت و توسعه حمل ونقل عمومی صورت نگرفته به عنوان مثال طی ۷ سال گذشته ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نوسازی نشده است و از سوی دیگر نیمی از تاکسی های پایتخت فرسوده بوده که در صورت تامین منابع نوسازی و جایگزین خواهند شد .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه « تعامل » با سایر دستگاه ها و پیگیری مستمر به عنوان سیاست کلی معاونت حمل نقل و ترافیک در دستور کار است و معتقدم تنها در سایه ی تعامل میتوان شرایط و زیر ساخت های لازم را برای ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان و رسیدگی به مطالبات و درخواست هایشان فراهم کرد .
به گفته ی هاشمی اگر همتی جدی از سوی دولت و شهرداری تهران بصورت مشترک صورت گیرد همراه با منابع نقد و غیر نقد موجود و اعتبارات حاصل از مجتمع های ایستگاهی مترو ، تا پایان سال ۱۲ ایستگاه در خط ۶ و ۷ مترو به بهره برداری خواهد رسید، که در صورت بهره برداری از تمام ایستگاه های خط ۶ و ۷ مترو بیش از ۲ میلیون شهروند تهران از مترو به عنوان یک حمل ونقل پاک استفاده خواهند کرد .
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸ علاوه بر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان حضور داشتند.

[۳] [۴]