تعامل بین ارکان صنعت بیمه، زیرساخت تحول‌گرایی است

تعامل بین ارکان صنعت بیمه، زیرساخت تحول‌گرایی است
رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای سندیکای بیمه گران ایران:
تعامل بین ارکان صنعت بیمه، زیرساخت تحول‌گرایی است

همایش بزرگ اربعین، نماد همبستگی یک ملت است و امسال به آزمونی برای صنعت بیمه نیز مبدل شد که به لطف خداوند از آن سربلند بیرون آمد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت،  با اعلام این مطلب افزود:پوشش بیمه ای ۸۲۵ مورد بستری در خاک عراق و ۲۸۳ مورد در ایران، در کنار درمان سرپایی بیش از ۳۷۰۰ نفر از زائران و نیز اختصاص حدود ۹۰۰آمبولانس برای ارایه خدمت به مردم ، گوشه ای از خدمات گسترده صنعت بیمه در همایش اربعین به شمار می رود.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز تاسف از فوت یکصد و شانزده تن از هموطنان در این همایش فراملی، تعداد جانباختگان بر اثر حادثه را ۳۷ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: خدمات بیمه ای در خاک عراق با تعامل گسترده شرکت های بیمه ایرانی و خدمات رسانی متنوع آنان بدون هیچگونه حاشیه ای در اختیار عزاداران حسینی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، مهندس بهزادپور که در مراسم گشایش رسمی ساختمان جدید سندیکای بیمه گران ایران حضور داشت با تاکید بر اهمیت نهاد مستقل صنفی صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: اهداف و وظایف سندیکای بیمه گران ایران به نوعی مکمل ماموریت های بیمه مرکزی است و تعامل سازنده این دو مجموعه می تواند زمینه توسعه صنعت بیمه را فراهم کند.
رئیس شورای عالی بیمه با برشمردن مسئولیت های نهادناظر و سایر ارکان صنعت بیمه در چشم انداز سند تحول کلان کشور، مبارزه با فساد را از اصلی ترین برنامه های بیمه مرکزی اعلام کرد و گفت: تحول دیجیتال، توسعه خدمات بیمه ای، نظارت موثر و هوشمند، کاهش تصدی گری و مردمی سازی صنعت بیمه از دیگر اهداف پیش بینی شده نهادناظر صنعت بیمه به حساب می آید.
وی تعامل بین نهادهای بیمه ای را زیرساخت تحول گرایی ارزیابی کرد و افزود: توسعه سرمایه های انسانی در کنار افزایش سطح تعاملات بین المللی و تقویت دو بخش آموزش و فن آوری از اولویت های دیگر ماست که به همگانی سازی محصولات بیمه ای و جذب اعتماد عمومی منتهی خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46074

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *