- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تصویب ۸هزار میلیارد ریال برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام

در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد صورت گرفت؛
تصویب ۸هزار میلیارد ریال برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام
در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد صورت گرفت؛
تصویب ۸هزار میلیارد ریال برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام [۱]
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ۸هزار میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت ها در این منطقه در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد تصویب شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام [۳]، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری این کمیسیون افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده، تصویب چنین طرح هایی می تواند ما را یک گام به سوی تحقق هر چه بیشتر و بهتر شعار سال پیش ببرد.

وی توسعه زیر ساخت ها در منطقه را یکی از مهم ترین برنامه پیش روی پیام عنوان و اظهار داشت: با موافقت صورت گرفته می توان شاهد توسعه هر چه بیشتر منطقه ویژه اقتصادی پیام در این بخش و به دنبال آن استقبال و حضور سرمایه گذاران بیشتری در آن باشیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: اشتغال زایی و به دنبال آن گشایش اقتصادی از مهم ترین مزایای توسعه زیر ساخت ها و حضور بخش خصوصی در منطقه است به گونه ای که هم اکنون پس از تکمیل فازهای یک، ۲ و سه زیر ساخت های فاز چهار، به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه در حال آماده سازی است که پس از تکمیل به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: هشت هزار میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت ها در این منطقه در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد تصویب شد.

[۴] [۵]