- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بیمه میهن

تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بیمه میهن
تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بیمه میهن [۱]

در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن؛ صورت های مالی دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ این شرکت به اتفاق آرا تأیید و تصویب شد.

​به گزارش توسعه پویا [۲]از روابط عمومی بیمه میهن، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت به ریاست فرهاد باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان رئیس مجمع، وحید احدپور و محمدجواد همتی به عنوان ناظر و رسول آریان پور به عنوان دبیر مجمع و با حضور دارندگان اکثریت صاحبان سهام شرکت (بیش از ۶۰ درصد)، نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی امروز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن گزارش هیئت مدیره از عملکرد و فعالیت های سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰را برای حاضران ارائه کرد.

آریان پور حق بیمه وصولی در سال ۱۴۰۰ را ۵۲۵ میلیارد و خسارت پرداختی را ۴۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت وصول عمده مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارت های سنواتی و فروش املاک مازاد نیز از اهم فعالیت­های این شرکت در سال۱۴۰۰ بوده است. وی همچنین ارایه خدمات سریع و باکیفیت، پیاده سازی نظام جامع مدیریت ریسک و کنترل داخلی در سطح شعب و نمایندگی ها، توسعه و توانمند سازی شبکه فروش و پرداخت خسارت متوازن در سراسرکشور، توسعه فروش محصولات بیمه زندگی، بهینه سازی ترکیب پرتفوی، اصلاح ساختار سازمانی، اعمال حاکمیت شرکتی با فعال ساختن کمیته های آن را از جمله برنامه­های آتی شرکت بیمه میهن عنوان کرد.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی۱۴۰۰ قرائت و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای گزارش و طرح سوالات از سوی برخی حاضران، صورت‌های مالی منتهی به ۱۲ اسفند ۱۴۰۰بیمه میهن به تصویب اعضای مجمع و سهامداران رسید.

انتخاب مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۱و تعیین روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات برای درج آگهی­ های شرکت، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن بود. در ضمن انتخاب اکچوئر رسمی بیمه به انتخاب و تصویب هیئت مدیره واگذار گردید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=45448 [۱]

[۳] [۴]