- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تشریح برنامه‌های گروه خدمات انفورماتیک در نمایشگاه تراکنش

شرکت خدمات انفورماتیک به رسم سالهای گذشته با هدف ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت و حمایت از تیم‌های استارتاپی حوزه فینتک‌ در قالب حمایت ویژه از جشنواره نوآوری و استارتاپی، با برپایی غرفه نمایشگاهی طی روزهای ۲۱ تا ۲۲ دی ماه امسال در محل برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش واقع در مرکز آفرینش‌های کانون (غرفه شماره ۱ و ۲) و هتل لاله حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا [۲]، در این رویداد نمایشگاهی مرکز نوآوری مالی شرکت خدمات انفورماتیک (آیفینک) و مرکز فابا میزبان دهها استارتاپ فینتکی از سراسر کشور بوده و ضمن معرفی دستاوردها و خدمات آنها، با ارزیابی تیم‌های شرکت‌ ‌کننده توسط هیات داوران که جمعی از معاونین و مدیران شرکت خدمات انفورماتیک در آن حاضر هستند؛ نسبت به انتخاب برترین تیم‌ها و تقدیر از آن‌ها اقدام خواهند کرد.

دکتر داود کریم زادگان معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک در خصوص حضور و مشارکت این شرکت در نمایشگاه مذکور اظهار داشت: شرکت خدمات انفورماتیک امسال در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر برپایی غرفه و میزبانی بازدید کنندگان گرامی، تعدادی از محصولات و خدمات نوین خود همچون چک امن دیجیتال (چکاد)، پرداخت لحظه‌ای (پل)، رمز پول ملی و خدمات رایانش ابری (ابر دراک) را  نیز به حاضران در نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

وی افزود: علاوه بر این؛ گروه خدمات انفورماتیک در بخش نشست‌های تخصصی، حامی و متولی یکی از نشست‌ها با عنوان “هوش مصنوعی در صنعت بانکی” خواهد بود. همچنین در نشست تخصصی “امنیت پرداخت‌های غیرحضوری” نیز مشارکت خواهد داشت.

 دکتر کریم‌زادگان ادامه داد: شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز و شرکت فرادیس گسترکیش نیز به عنوان دو زیرمجموعه‌ی هلدینگ خدمات انفورماتیک، مشترکاً در بخش نمایشگاهی هلدینگ خدمات انفورماتیک حضور خواهند یافت.

شرکت فرادیس گسترکیش با توجه به تفویض مسئولیت بازاریابی سامانه بانکداری باز شاهین و مدیریت مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک (آیفینک) در نمایشگاه حاضر خواهد بود.

دکتر کریم زادگان همچنین اظهار داشت: از سوی مرکز نوآوری آیفینک چهار استارتاپ در نمایشگاه حضور دارند که استارتاپ “دلیل ایران” از استارتاپ‏های دوره اول این مرکز است و استارتاپ‏های “دیجیتال اینویس”، “کیپیت” و “فینتل” به تازگی وارد برنامه شکل‌دهی آیفینک شده‌اند. علاوه بر موارد بالا، شرکت‌های ابر دِراک، بانک‌آیدی و لاویسان که فرادیس‌گستر کیش سهامدار آنها بوده و به ترتیب در حوزه‌های فناوری هوشمند ابری، احراز هویت دیجیتال بانکی و اعتبارسنجی نشانی فعال می‌باشند، نیز در نمایشگاه حضور دارند.یک نشست تخصصی با عنوان “خلق ارزش از داده‌های بانکی” نیز توسط مرکز آیفینک برگزار می‌شود که عملاً پیش‌رویداد برگزاری سلسله ‌رویداد سرنخ خواهد بود که در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک تصریح کرد: شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در این نمایشگاه، محصولات و خدمات خود را از راهکارهای بانکداری الکترونیک و پرداخت خرد گرفته تا تولید سخت‌افزارهای بانکی و همچنین تأمین تجهیزات جانبی دستگاه‌های کارتخوان و تعمیرات معرفی خواهد نمود. از جمله محصولات این شرکت کیوسک‌های FK201 ،FK306 و CRS است.

وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای شرکت فرادیس‌البرز در حوزه پرداخت الکترونیک در عرصه خرد، حمل و نقل و فروشگاهی، کارت شهروندی «فراپی» است. در راهکار جامع پرداخت خرد فرادیس‌البرز، از کارت‏هایی با تکنولوژی جاوا استفاده شده است. این کارت‏ها پس از صدور، از طریق تجهیزات خاصی به مبلغ دلخواه شارژ شده و سپس توسط دستگاه‏های پذیرندگی در شبکه پرداخت خرد مورد استفاده قرار می‏گیرند.

همچنین شرکت فرادیس‌البرز پنج مدل محصولات POS شرکت Bitel که موفق به اخذ نمایندگی رسمی آن در ایران شده را نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

به گفته معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت به واسطه حضور مستمر، موثر و مقتدرانه مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل خود در ایجاد یکپارچگی و انسجام حوزه های تخصصی و استاندارد سازی مبتنی بر برنامه‌ریزی استراتژیک و تکیه بر پروژه‌های کلیدی و کلان ابلاغی از سوی بانک مرکزی موفق بوده است، عرضه محصولات، راهکارها و خدمات جدید و متنوع حوزه بانک و پرداخت در نمایشگاه تراکنش خود گواهی بر این موضوع است.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در محل مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می گردد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35352 [۱]

[۳] [۴]