تسهیلات منعطف «انتخاب» در بانک ایران‌زمین با استقبال روبرو شد

تسهیلات منعطف «انتخاب» در بانک ایران‌زمین با استقبال روبرو شد
تسهیلات منعطف «انتخاب» در بانک ایران‌زمین با استقبال روبرو شد
بانک ایران زمین در پرداخت تسهیلات انعطاف بیشتری را نسبت به سایر بانک‌ها دارد. یکی از مشکلاتی که در ارائه تسهیلات در نظام بانکی کشور وجود دارد، رابطه یکطرفه بانک‌ها با مشتریان است که این امر موجب شده همواره بانک‌ها شرایطی سخت و غیرقابل تغییر را برای ارائه تسهیلات به مشتریان خود در نظر بگیرند و از این رو انعطاف لازم برای هماهنگی نیاز مشتریان به تسهیلات و شیوه منعطف ارائه آن دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، چندی پیش بانک ایران‌زمین اعلام کرد که برای رفع این مشکل در راستای مشتری‌مداری و رفاه حال مشتریان، طرحی را آماده اجرا کرده است؛ طرحی که «تسهیلات انتخاب» نام گرفت و اجرای آن از ابتدای دی ماه آغاز شد.

هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان اعلام شد.

بر این اساس، مشتریان می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه انتخاب کنند. حداقل مبلغ افتتاح حساب نیز ۵۰ میلیون ریال اعلام شد و گفته شد که این طرح به مدت یک سال اجرا خواهد شد.

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و خواب سپرده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است. در صورت انتخاب «۱۲ماهه» در بازپرداخت، ۱۰درصد سود و در صورت انتخاب «۲۴ماهه» در بازپرداخت، ۱۸درصد سود تعلق می‌گیرد.

اگر بخواهید یک میلیارد ریال تسهیلات اخذ کنید، باید به مدت سه ماه، پانصدمیلیون ریال سپرده گذاری کنید؛ سپرده‌ای که مسدودی نخواهد داشت.

بازپرداخت ۱۲ماهه تسهیلات یک میلیارد ریالی، ۸,۷۹۱,۵۸۹ تومان و  بازپرداخت ۲۴ ماهه این تسهیلات۴,۹۹۲,۴۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

نکته مهم اینکه برای هر ۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی نیاز است.

نزدیک به دو ماه از آغاز اجرای این طرح می‌گذرد و استقبال از افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین نشان می‌دهد، مشتریان از انعطاف در ارائه تسهیلات استقبال کرده‌اند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=36983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *