تراکنش کارتخوان‌های سپ از مرز ۳ میلیارد تراکنش گذشت

تراکنش کارتخوان‌های سپ از مرز 3 میلیارد تراکنش گذشت
تراکنش کارتخوان‌های سپ از مرز ۳ میلیارد تراکنش گذشت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مرداد ماه موفق شد، بیش از ۳/۷ میلیارد تراکنش از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل را به ثبت برساند.

به گزارش توسعه پویا، روابط عمومی سپ با انتشار این گزارش اعلام می‌کند: این شرکت همواره در تلاش بوده تا در قالب مسئولیت اجتماعی، عملکرد خود را به صورت شفاف منتشر نماید. موضوعی که از طریق گزارش‌های ماهانه کدال نیز قابل استناد است. از همین رو، روابط عمومی سپ گزارشی با عنوان تعداد تراکنش‌‌های سپ از ابتدای سال ۱۴۰۱ منتشر ساخته که وضعیت عملکرد تراکنش‌های کارتخوان، درگاه و موبایل این شرکت خلاق و نوآور در صنعت پرداخت ایران را بازگو می‌کند.

با استناد به گزارش‌های اقتصادی شاپرک، از هر پنج خرید فروشگاهی، یک خرید از طریق کارتخوان‌های سپ انجام می‌شود که این موضوع نشان دهنده گستردگی سطح خدمات این شرکت فعال در صنعت پرداخت است.

امروزه پرداخت از طریق کارتخوان، بخش اجتناب ناپذیر خریدهای فروشگاهی است و ماموریت سپ نیز پرداختی آسان و سریع در زندگی روزمره است. این شرکت به عنوان پرتراکنش‌ترین شرکت پرداختی خاورمیانه و آفریقا دارای بیش از یک میلیون و صد هزار کارتخوان فعال است که در یک سال گذشته همواره در رتبه نخست گزارش‌های ‌شاپرک در بخش ” تعداد تراکنش ” بین شرکت‌های PSP قرار گرفته است.

گزارش‌های اقتصادی شاپرک، نشان از دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیر این برند خوشنام در صنعت پرداخت دارد. برندی که نه‌تنها رکورددار بیشترین تراکنش کارتخوان در ایران، بلکه با استناد به آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت، در رتبه نخست صنعت پرداخت خاورمیانه و آفریقا قرار دارد و بلندپروازانه به همراهی با پذیرندگان همیشگی خود ادامه می‌دهد.

۲۷۸ تراکنش در هر ثانیه

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان مرداد ماه ۳،۷۲۹،۱۴۱،۵۴۸ تراکنش را از طریق کارتخوان، درگاه و موبایل با موفقیت به ثبت رسانده است. که از این میزان تراکنش، ۳,۴۲۷,۳۸۲,۵۴۳ تراکنش از طریق کارتخوان ( نزدیک به ۲۰ درصد از کل تراکنش های کارتخوان در کشور) بوده است. به عبارتی در هر ثانیه ۲۷۸ تراکنش از طریق درگاه‌های سپ انجام می‌شود. سپ با دارا بودن بیش از ۴۰ شعبه و نمایندگی در سراسر کشور، توانسته خدمات خود را در دسترس تمام پذیرندگان این مرز و بوم قرار دهد.

سپ با درکی روشن از سرعت پیشرفت تکنولوژی و سنجیدن وضعیت بازار، ۱۹ سال پیش به عنوان نخستین شرکت پرداخت در ایران، پا به عرصه وجود نهاد و در سال گذشته، به طور ویژه بر توسعه‌ی فعالیت خود و بومی سازی کارتخوان متمرکز شد و با حمایت از شرکت تندرنور، خط تولید کارتخوان در ایران را راه اندازی کرد.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت به کسب و کارهای بزرگ و کوچک، در تلاش است تا پرداختی امن و سریع را بر بستر تکنولوژی به مخاطبان خود ارائه دهد. هدف از تلاش نزدیک به ۲ هزار پرسنل این شرکت، ارائه بهترین خدمات پرداخت در زندگی روزمره هم‌وطنان است که با پشتوانه این پرسنل در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، سپ موفق به ثبت رکورد ۱۴۲,۹۲۹,۶۷۲ تراکنش اینترنتی و ۱۵۹،۰۸۸،۸۸۷ تراکنش موبایلی شد که این امر، نشان دهنده پیشرو بودن شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در صنعت پرداخت است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=45712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *