- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تداوم صدرنشینی بیمه تعاون در سوپرلیگ کاراته

سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه تعاون، هفته سوم از رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، جمعه هفتم بهمن ماه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد که بیمه تعاون با کسب دو پیروزی دیگر جمع امتیازات خود را به عدد ۱۸ رساند و جایگاه خود را در صدور جدول مستحکم کرد. شاگردان حسن روحانی ابتدا آوای رزم را ۲۶ بر یک شکست داده و سپس «کان ذن ریو» را ۲۵ بر ۳ شکست دادند تا به عنوان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند.
شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه آزاد بعد از باخت هفته گذشته به بیمه تعاون، این هفته هم برابر پاس بازنده تاتامی را ترک کردند تا با فاصله شش امتیازی با صدر جدول امیدهای خود را برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل ببینند.
در جدول رده بندی بیمه تعاون با ۱۸ امتیاز صدرنشین است. دانشگاه آزاد با ۱۲ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد. رعد پدافند هوایی با شش بازی و ۹ امتیاز، پاس فراجا هم با ۴ بازی دو امتیاز سوم و چهارم هستند.

گفتنی است به تازگی مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به دلیل افتخارآفرینی های متعدد تیم کاراته بیمه تعاون در عرصه های بین المللی از این شرکت تقدیر کرده و نقش اقدامات بیمه تعاون در توسعه فعالیت های ورزشی را تأثیرگذار در نشاط و افزایش سلامتی آحاد جامعه مطرح کرده است.
مطالعه متن تقدیر رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه تعاون [۳]

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=50896 [۱]

[۴] [۵]