تحولات و پیشرفت‌های بانک دی در نظام بانکی بی‌سابقه و چشمگیر است

تحولات و پیشرفت‌های بانک دی در نظام بانکی بی‌سابقه و چشمگیر است
رییس هیئت‌مدیره بانک شهر:
تحولات و پیشرفت‌های بانک دی در نظام بانکی بی‌سابقه و چشمگیر است
رحیم طاهری، عضو سابق هیئت‌مدیره بانک دی و رییس جدید هیئت‌مدیره بانک شهر، تحولات ایجاد شده در بانک دی را در نظام بانکی بی‌سابقه و چشمگیر دانست.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده رحیم طاهری، عضو سابق هیئت‌مدیره این بانک قدردانی شد.

در این مراسم، رحیم طاهری، رییس کنونی هیئت‌مدیره بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده در بانک دی گفت:  امروز بانک دی از نظر شاخص‌های عملکردی قابل مقایسه با سالیان گذشته نیست و بهبودهای حاصل‌شده در شاخص‌ها، فرایندها، صورت‌های مالی و برند این بانک در طول مدت یک سال گذشته، در نظام بانکی بی‌بدیل است.

وی افزود: تحولات ایجاد شده در بانک دی منتج به پنج دستاورد کیفی مهم شامل تقویت برند و ایجاد نگرش مثبت به بانک دی نزد ذینفعان، برنامه‌مداری و هدفمندی، اعتماد به نفس در حرکت به سمت کاهش زیان انباشته، ارتباط موثر در شبکه بانکی کشور و یادگیری و دانش‌افزایی در بانک دی شده است که این نسخه می‌تواند به یک الگو در نظام بانکی تبدیل شود.

رییس هیئت‌مدیره بانک شهر با تأکید بر لزوم تغییر نگرش به ارتباط نظام‌مند با ذینفعان گفت: مشتریان، کارکنان و سهامداران، ذی‌نفعان کلیدی بانک دی هستند که پیاده‌سازی یک نظام ارتباطی مناسب برای شناسایی نیازها و برقراری ارتباط مؤثر با آن‌ها از الزامات حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است و امیدوارم بانک دی نیز در این مسیر گام‌های استواری بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *