تجهیز شعبه‌های بانک‌پاسارگاد به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند

تجهیز شعبه‌های بانک‌پاسارگاد به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند
تجهیز شعبه‌های بانک‌پاسارگاد به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند
بانک‌پاسارگاد به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، ۲۰۵ شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، گسترش ویروس کرونا، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روزها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه‌ بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.

سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌شد و بهره‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌کند.

به این ترتیب هم‌میهنان گرامی می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه کدشعبه مورد نظر را به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال و نوبت خود را رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه‌، برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *