تجهیزشعبه طالقانی بانک پارسیان برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان

تجهیزشعبه طالقانی بانک پارسیان برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان
تجهیزشعبه طالقانی بانک پارسیان برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان

توسعه پویا، در راستای تسهیل خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و ارائه خدمات بانکی موردنیاز، شعبه طالقانی بانک پارسیان در تهران پس از اتمام عملیات مرمت و بازسازی، با فضایی مطلوب و امکانات مدرن صبح روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای خدمت رسانی بهتربه مشتریان تجهیز شد.

سیامک دولتی، معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان در بازدید از شعبه طالقانی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بازسازی این شعبه و ایجاد فضایی مطلوب و طراحی جدید، گفت : این مهم به جهت بهبود شرایط و محیط کار برای فعالیت کارکنان و ارباب‌رجوع موردتوجه قرار گرفت و امانتی است تا از این سرمایه به نحو مطلوبی در مسیر اهداف و رسالت‌های سازمانی و ملی بهره‌برداری شود.

سیامک دولتی در ادامه گفت: شعبه طالقانی یکی از شعبی است که به‌عنوان پیش‌قدم در طرح آمادگار(بسته ویژه فعالان بازار سرمایه) فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان پیشتاز این عرصه موجب شد سایر شعب نیز به این طرح ملحق شوند؛ و امروز در این شعبه یک پرتفوی مناسبی در اعطای تسهیلات به شرکت‌های بورسی ایجادشده است.

معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان بابیان اینکه همواره ردپای سیستم بانکی در طرح‌های بزرگ اقتصادی کشور مشهود است، ابراز داشت: بانک پارسیان طی سال‌های اخیر حامی پروژه‌های بزرگ ملی و رونق تولید داخلی بوده و در این راستا همواره تلاش کرده است به‌عنوان بانک موظف و موفق گام‌های بلندی در مسیر رشد و توسعه اقتصاد کشور بردارد .

گفتنی است؛ شعبه طالقانی بانک پارسیان با فضایی مطلوب و طراحی جدیدبه نشانی: تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک الشعرای بهار، پلاک ۱۴۳ آماده ارایه خدمات به مشتریان ارجمند است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39862

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *