تجلیل از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی بیمه میهن

تجلیل از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی بیمه میهن
تجلیل از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی بیمه میهن

در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و تعدادی از مدیران از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جلسه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی و برخط برگزار گردید، رسول آریان پور ضمن قدردانی از مشارکت و اهتمام جدی تمامی نمایندگان در این جشنواره؛ به مسائل پیش روی بیمه میهن اشاره کرد و گفت در دوره جدید مدیریتی لازم است برای برون رفت از این وضعت فعلی، سعه صدر داشته و با بهره مندی از تمام ظرفیت های خود در عرصه های بیمه گری حضوری فعال داشته باشیم و با افزایش سهم مناسب از بازار، از این وضعیت با اقتدار بیشتری عبور کنیم.
وی افزود موفقیت در بازار پر رقابت موجود، مستلزم فراهم ساختن ساز وکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، ایده پردازی، استفاده بهینه از فناوری های نو و تلاش همگانی و همراهی مستمر در احیای برند و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی است و تحقق این امور، نیازمند اتکاء هر چه بیشتر به سه خصلت صبر،اخلاق و عزم راسخ است و رعایت این موارد برای حفظ و جذب بیمه گذاران متعهد و فراهم کردن شرایط جدید خدمتی به منظور تحقق تأمین و امنیت در راستای حفظ سرمایه های ملی، رسالت پیش روی ماست.
در این جلسه ابراهیم حمیدی رئیس و علیرضا بنی اسدی و غلامرضا عزیزی اعضای هیئت مدیره نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره فروش بیمه های زندگی و مشارکت و اهتمام نمایندگان و شبکه فروش در این امر، اهمیت بیمه های زندگی را مورد توجه قرار داده و آن را در رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت دانستند و اعلام کردند که بیمه های زندگی همواره از موضوعات مورد توجه مسئولان ارشد کشور و صنعت بیمه بوده و جشنواره بیمه میهن نیز در همین راستا برگزار شده است.
ابراهیم حمیدی رئیس هیئت مدیره با اشاره به سهم اندک بیمه های زندگی در پرتفوی صنعت بیمه، نقطه قوت فروش بیمه های زندگی را آموزش مستمر نمایندگان و شبکه فروش دانست و تبلیغ و مشاوره در معرفی و ارائه این بیمه نامه به مشتریان و برخورد صادقانه با آنان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نمایندگان و شبکه فروش که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند باید در تمام حوزه ها بویژه در بخش بیمه های زندگی برای جلب اعتماد مردم صادق باشند و مشاوره درستی به مشتری و بیمه گذار بدهند.
علیرضا بنی اسدی عضو هیئت مدیره نیز گفت لازم است با برنامه ریزی و نگاه چند بعدی در معرفی و ارائه این رشته بیمه ای به آحاد جامعه تلاش کنیم و از نمایندگان محترم و شبکه فروش انتظار داریم تمام تلاش خود را با افزایش دانش فنی خود در جهت فروش و افزایش پرتفوی با ترکیب مناسب بکار گیرند.
غلامرضا عزیزی عضو دیگر هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و توسعه بازار نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره و حضور فعال نمایندگان در آن، با تأکید بر بحث آموزش تخصصی نمایندگان و شبکه فروش گفت با توجه به پرتفوی اندک بیمه میهن در بیمه های زندگی، برای سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از پرتفوی شعب بایستی به بیمه های عمر و سرمایه گذاری اختصاص یابد. وی افزود در حال حاضر شعب غرب کشور بیشترین بیمه نامه های زندگی و عمر را به خود اختصاص داده اند و به احتمال زیاد سال آینده رقابت تنگاتنگی بین شعب در فروش و ارائه بیمه های زندگی روی خواهد داد.
در این جلسه مدیر منطقه غرب کشور و روسای شعب کاشان و مراغه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند و نمایندگان برتر فروش هم با اشاره به موفقیت های خود در فروش بیمه های زندگی، مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیران ارشد بیمه میهن در میان گذاشتند و خواستار رفع مسائل، اصلاح برخی فرایندها و ساماندهی امور شدند.
در پایان این جلسه از آصف محمدی(کد ۲۴۶۸)، شهروز مهدوی (کد ۲۵۴۶) و فاطمه رمضان زاده (کد۲۰۷۱)، به عنوان سه نماینده برتر فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری که به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در این جشنواره کسب کرده اند، با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=36334

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *