تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت‌نو

تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت‌نو
تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت‌نو

مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان اینکه شرکت وی با بیش از ۵۵۰۰ مرکز تشخیصی-درمانی در سراسر کشور قرارداد همکاری در راستای ارائه خدمات منعقد کرده است، اظهار داشت که امکان خدمات دهی به بیمه‌شدگان درمان تکمیلی به صورت برخط و آنلاین در مراکز طرف قرارداد فراهم است.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مونا عروجی افزود: همچنین امکان جدید شرکت بیمه تجارت‌نو در اعلام خسارت و بارگذاری اسناد درمانی و رصد تمامی مراحل پرداخت خسارت هر بیمه‌شده درمان تکمیلی از طریق موبایل اپ بنو وجود دارد.

وی توضیح داد: قابلیتی در اپلیکیشن بنو ایجاد شده است که با استفاده از آن، بیمه‌شدگان درمانی می‌توانند هزینه های درمانی خود را اعلام و تصویر مدارک و اسناد درمانی را اسکن و بارگذاری کنند. همچنین بیمه شدگان می‌توانند برای اطلاع از مراحل ثبت، رسیدگی و پرداخت هزینه خود به منوی پیگیری هزینه‌های درمانی مراجعه کرده و از وضعیت پرونده خود آگاه شوند.

عروجی اضافه کرد: پس از بارگذاری صحیح اسناد، بلافاصله ارزیابان خسارت، عملیات ارزیابی و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داده و در کمترین زمان ممکن، اعلام کسری مدارک و یا تایید هزینه صورت می پذیرد و در صورت تایید اسناد، فرآیند تسویه با مشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: در صورت نقص مدارک، پیامک رفع نقص از طریق نرم‌افزار برای بیمه‌شده اصلی ارسال می‌شود و امکان ویرایش و رفع نقص مدارک برای بیمه شده از طریق اپلیکیشن بنو وجود دارد و در صورت تایید مدارک و تعیین میزان خسارت قابل پرداخت، پیامک مبنی بر واریز خسارت به بیمه شده اصلی ارسال می شود.

مدیر بیمه‌های عمر حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌نو با تاکید بر فضای شفاف روند پرداخت خسارت درمان با نظارت بیمه شده و بیمه‌گذار افزود پشتیبانی و اقداماتی نظیر پاسخگویی برخط در راستای مشتری مداری از طریق اپلیکیشن بنو، طراحی شده و رفع ابهام و پاسخ گویی به سوالات به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

عروجی اذعان داشت رویت مراکز طرف قرارداد و مختصات جغرافیایی آنها در اپلیکیشن بنو و انتخاب نزدیکترین مرکز به مکان بیمه‌شده، انتقال مختصات مراکز درمانی به نرم افزارهای مسیریاب، جهت دسترسی سریع و سرعت در دریافت خدمات برای بیمه‌شدگان فراهم شده است.

وی، در پایان رویت وضعیت پوشش اعضای خانواده بیمه‌شده اصلی و رفع نقایص احتمالی اطلاعات ثبت شده را از دیگر مزیت‌ های اپلیکیشن بنو دانستند.

عروجی در نهایت اعلام داشت که بیمه شدگان جهت دریافت و نصب اپلیکیشن بنو می توانند به سایت بیمه تجارت‌نو به آدرس اینترنتی https://www.tejaratnoins.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *