تبریز؛ میزبان هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش شمال غرب کشور

تبریز؛ میزبان هم‌اندیشی مدیر عامل بیمه سینا با شبکه فروش شمال غرب کشور
تبریز؛ میزبان هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش شمال غرب کشور
مدیرعامل بیمه سینا ضمن سفر به استان آذربایجان شرقی در نشستی با نمایندگان و شبکه فروش شعب شمال غرب کشور در تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحی نژاد در جمع نمایندگان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ضمن ابراز خرسندی از تحرک و پویایی شبکه فروش به واسطه برگزاری جشنواره ها و پیگیری جهت رفع مسائل آنها گفت: شبکه فروش، مهمترین عنصر فعالیت شرکت بیمه است و باید با هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی آنها، در مسیر رشد قرار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش به عنوان یکی از اهداف شش گانه، بیان داشت: با توجه به ظرفیتهای شبکه، افزایش سهم پرتفوی با اعطای نمایندگی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان امکان‌پذیر است.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر تقویت خرده‌فروشی و اصلاح ترکیب پرتفوی در خصوص اهمیت ویژه به مبحث آموزش از ابتدای حضور در شرکت گفت و افزود: در مرحله نیاز سنجی و برگزاری دوره های تخصصی با توجه به درخواست نمایندگان هستیم.

در پایان این نشست، هر یک از نمایندگان ، مباحث خود را در خصوص موضوعات مختلف و میزان پرتفوی خود مطرح کردند.

صلاحی نژاد در بخش دیگری از این سفر ضمن بازدید از شعبه تبریز، با کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در جمع همکاران شعبه تبریز با اشاره به اهداف کلان شرکت گفت: نمایندگان نقش اساسی در پیشبرد اهداف شرکت دارند بنابراین باید با آموزش و ظرفیت سازی ، این بخش را تقویت کنیم.

مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی از تلاش همکاران، بار دیگر بر توجه به توازن پرتفوی، اصول حرفه‌ای، تکریم بیمه‌گزاران و حمایت از شبکه فروش تاکید کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=91300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *