- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

تاکید معاون شهردار بر الگو شدن تاکسی‌رانی تهران و تقویت امکانات رفاهی رانندگان

نشست سالانه هیأت عامل سازمان تاکسیرانی برگزار شد
تاکید معاون شهردار بر الگو شدن تاکسی‌رانی تهران و تقویت امکانات رفاهی رانندگان

نشست سالانه هیأت عامل سازمان تاکسی‌رانی با حضور مدیر کل امور مجامع و شورای سازمان‌های شهرداری و اعضای هیأت عامل تاکسی‌رانی و به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱]، در این نشست، علیرضا قنادان، رئیس هیأت عامل سازمان تاکسی‌رانی، گزارش عملکرد یک‌ساله هیأت عامل را تشریح و به بیان دستاوردها و مشکلات سازمان پرداخت و سپس گزارش حسابرسی سال ۹۸ ارائه شد و حسابرس رسمی، عملکرد مالی یک‌ساله سازمان را مطلوب ارزیابی کرد.
دکتر مناف هاشمی، معاون شهردار، در این نشست از مدیران تاکسیرانی خواست که روش‌های تاکسیرانی تهران متفاوت با شهرهای دیگر شود و تهران با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد الگوی کلان‌شهرهای دیگر باشد و رویکردهای وسیع‌تری در این حوزه داشته باشد و با توجه به این بستر به سمت تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان تاکسیرانی با حمایت خودروسازان داخلی برود.
وی تاکید کرد: باید نگاه ویژه به رانندگان و خانواده‌های آن‌ها داشته باشیم و بیمه مکمل و امکانات رفاهی از قبیل تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی، فروشگاه و رستوران و … را با توجه به ظرفیت‌های شهرداری تهران در دستور کار قرار دهیم.
پیش از این، مجمع عمومی سالانه شرکت کنترل کیفیت هوا و هم‌چنین ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار و عملکرد مالی این دو شرکت نیز از سوی حسابرسان رسمی، مطلوب ارزیابی شده بود.
مجمع عمومی و شورای سالانه سایر شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

[۲] [۳]