- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بیمه میهن در دوره جدید مدیریتی، مسیر رشد و شکوفایی را طی خواهد کرد

دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه میهن با مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت دیدار و پیرامون مسائل جاری گفتگو کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت در جریان این دیدارکه محمدجواد همتی مشاور مدیرعامل و معاونان و تنی چند از مدیران نیز حضور داشتند، ضمن خوش آمدگویی به دکتر کریمی و اظهار خرسندی از حضور ایشان در بیمه میهن، گزارشی از وضعیت این شرکت و سیاست ها و برنامه های در دست اقدام ارائه کرد.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین ضمن قدردانی از همراهی دبیرکل با مجموعه بیمه میهن و توجه به مسائل این شرکت، نقش دکتر کریمی در ارتباط سازنده با شرکت های بیمه و نیز اقدامات او در تعامل با نهادها و دستگاهای حاکمیتی برای پیگیری مطالبات صنعت بیمه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و این اقدامات را نوید بخش آینده ای درخشان برای صنعت بیمه دانست.
دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز ضمن استقبال از ورود سهامدار جدید به این شرکت و تبریک انتصاب آقای شیخ الاسلامی به عنوان مدیرعامل، او را شخصیتی جوان و با انگیزه توصیف و ابراز امیدواری کرد که این شرکت با تحولات و رویکردهای جدید، مسیر رشد و شکوفایی را طی نماید و اهداف راهبردی خود و صنعت بیمه را محقق سازد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت بحمدالله سهامداران و تیم جدید مدیریتی بیمه میهن از نیروهای تخصصی و ارزشی هستند و امیدوار است بیمه میهن با پشتوانه این سهامداران و ظرفیت های خوبی که دارد، بتواند با تدبیر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جوان، گام های ارزنده ای برای پیشبرد امور این شرکت بردارند.
وی افزود سندیکای بیمه گران نیز از هرگونه کمکی به بیمه میهن فروگذار نخواهد کرد و با همه توان در خدمت بیمه گران و صنعت بیمه است و از تمام ظرفیت های خود برای بهبود و پیشبرد امور استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=47557 [۱]

[۳] [۴]