- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بیمه سرمد خسارت ۶۲ میلیارد ریالی گراند صنعت را پرداخت کرد

بیمه سرمد خسارت ۶۲ میلیارد ریالی گراند صنعت را پرداخت کرد
بیمه سرمد خسارت ۶۲ میلیارد ریالی گراند صنعت را پرداخت کرد [۱]

در سال تولید، اشتغال‌آفرین، دانش‌بنیان، بیمه سرمد در راستای حمایت از تولید داخلی، خسارت شرکت گراند صنعت خراسان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی را جبران کرد تا چرخ‌های تولید کشور، با قدرت به گردش خود ادامه دهد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت گراند صنعت خراسان یکی از بیمه گذاران این شرکت که از واحدهای صنعتی فعال استان خراسان رضوی و تولید کننده یخچال فریزرهای خانگی است، چندی پیش دچار آتش‌سوزی شد.

پس از این حادثه، بیمه سرمد با بررسی کلیه مدارک و مستندات مربوطه، خسارت وارده به شرکت گراند صنعت خراسان را ارزیابی کرد و رسیدگی به خسارت این شرکت را به جریان انداخت.

پس از طی فرآیندهای مربوطه، صبح دیروز در جلسه‌ای با حضور امیرمهدی امینیان نایب رئیس هیات‌مدیره، مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل، محمد زاهدنیا ناظر حوزه فنی و محمد رفیقیان مدیرعامل شرکت گراند صنعت خراسان، خسارت ۶۲ میلیارد ریالی این شرکت پرداخت شد تا این واحد صنعتی کشور با قدرت به کار خود ادامه دهد.

شرکت گراند صنعت خراسان (ایران شرق) یکی از بزرگترین صنایع تولید کننده انواع یخچال فریزر در ایران است که انواع یخچال فریزرهای خانگی، ویترینی، صنعتی و مسافرتی تولید می‌کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49141 [۱]

[۳] [۴]