بیمه تجارت‌نو شرکت‌ پیشرو در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور است

بیمه تجارت‌نو شرکت‌ پیشرو در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور است
بیمه تجارت‌نو شرکت‌ پیشرو در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور است
دبیر کل سندیکای بیمه‌گران اظهار داشت: مدیریت شرکت بیمه تجارت‌نو با بهره‌گیری از عواملی چون هدایت، نظارت، برنامه‌ریزی و ساماندهی و ادغام تمام این عوامل با خلاقیت و نوآوری، توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در صنعت بیمه دست یابد.

به گزارش توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سید محمد کریمی با بیان اینکه در دنیای پر رقابت امروز باید شرکت‌های بیمه‌گر بتوانند با ایده و نوآوری خود برای تحقق اهداف صنعت بیمه تلاش کنند، تصریح کرد: بیمه مرکزی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه به ۷ درصد در تلاش است و تمام اهداف خود را در این زمینه پیش می‌برد که شرکت‌های بیمه‌گر برای تحقق این امر نیازمند نوآوری هستند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو خدمات قابل توجهی به مشتریان ارائه می‌دهد، افزود: در صورتی که رضایت مشتریان از شرکت بیمه تجارت‌نو همچنان ادامه داشته باشد، پیش‌بینی می‌شود این شرکت از ضریب نفوذ ۷ درصدی نیز عبور کند.

کریمی استفاده از نیروی جوان، چابک، متخصص و خلاق را از دیگر توانمندی‌های شرکت بیمه تجارت‌نو عنوان و خاطرنشان کرد: طراحی و بهره‌برداری از اپلیکیشن بنو توسط نیروهای جوان این شرکت نشان دهنده انگیزه کارکنان تجارت‌نو در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و با توجه به شناخت این شرکت بیمه‌ای، با اپلیکیشن بنو می‌تواند در تحول دیجیتالی حرکتی نو در صنعت بیمه ایجاد کند.

وی، با بیان اینکه بیمه تجارت‌نو توانسته نیروهای جوان و با انگیزه را ساماندهی کند، اظهار داشت: اگر این شرکت بتواند در بحث نظارتی نیز به خوبی عمل کند، مورد تشویق رئیس بیمه مرکزی قرار خواهد گرفت.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ادامه داد: کارکنان جوان این شرکت آماده خدمت قابل قبول در دنیای دیجیتال هستند و این نیروهای جوان توانسته‌اند با هدایت مدیرعامل جوان، فهمیده و موفق، به توفیق خوبی در تحول دیجیتال دست پیدا کنند.

کریمی ضمن تقدیر از تلا‌ش‌های دکتر نوراللهی، اعلام کرد: ایشان از مدیران موفق بوده و بیمه تجارت‌نو شرکت‌ پیشرو در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *