- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بیمه ایران ۹۰۰ میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی شرکت پالایش نفت تهران را پرداخت کرد

بیمه ایران 900 میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی شرکت پالایش نفت تهران را پرداخت کرد
بیمه ایران ۹۰۰ میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی شرکت پالایش نفت تهران را پرداخت کرد [۱]

متعاقب بررسی های بعمل آمده، بیمه ایران بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال بابت خسارت آتش‌سوزی، به شرکت پالایش نفت تهران پرداخت کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه ایران، احمد صفرزاده، معاون فنی بیمه ایران در این خصوص اظهار داشت: به محض اعلام خسارت از سوی بیمه گذار و پس از مهار کامل آتش سوزی، مدیر عامل بیمه ایران به همراه معاون فنی، مدیر بیمه های اموال و کارشناسان خسارت، ضمن حضور در محل حادثه، دستور تسریع در روند رسیدگی و خسارت شرکت پالایش نفت تهران را صادر نمود.

معاون فنی بیمه ایران در ادامه افزود: در فرآیند بررسی وکارشناسی این حادثه و به منظور حمایت ازمگا پروژه های ملی ، تلاش مضاعفی تحت نظارت مستمر هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران صورت گرفت تا پرونده تکمیل گردد.

صفرزاده تصریح کرد: در سال ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتهای بیمه عضو کنسرسیوم بیمه های انرژی شامل بیمه (آسیا، البرز، پارسیان، دانا، سینا، سامان، کارآفرین، کوثر، معلم، ملت، میهن، نوین، تجارت نو، تعاون) با عزمی راسخ و با تکیه بر توان کارشناسی علمی وتخصصی داخلی، بطور کامل و همه جانبه از تولیدات و سرمایه های ملی کشور حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از جانفشانی و تلاش های موثر عوامل مهار آتش سوزی خاطر نشان نمود: با توجه به شروع آتش سوزی از بخش پر خطر پالایشگاه (مخازن) ، چنانچه تدبیر مدیریت، تیم فنی پالایشگاه و فداکاری کلیه عوامل آتش نشانی پالایشگاه نبود، قطعا با توسعه حریق در پالایشگاه و بخش شهری، خسارت فاجعه آمیزی اتفاق می افتاد.

شرکت سهامی بیمه ایران به نمایندگی از اعضای کنسرسیوم بیمه های انرژی از همت و درایت مدیریت پالایشگاه و فداکاری عوامل ذی ربط تشکر وقدردانی می نماید.

گفتنی است ۱۲خرداد ۱۴۰۰ شرکت پالایش نفت تهران واقع در حوالی جنوب تهران دچار آتش‌سوزی شد. این شرکت با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۳ تا ۱۴ درصد انرژی کشور و ۴۰ تا ۵۰ درصد سوخت هوایی را تولید می کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41672 [۱]

[۳] [۴]