بیمه آسیا دو محموله سرقتی به ارزش ۲۰۸ میلیارد ریال را به بیمه گذاران خود بازگرداند

بیمه آسیا دو محموله سرقتی به ارزش 208 میلیارد ریال را به بیمه گذاران خود بازگرداند
بیمه آسیا دو محموله سرقتی به ارزش ۲۰۸ میلیارد ریال را به بیمه گذاران خود بازگرداند
بیمه آسیا با همکاری نیروی انتظامی، دو محموله سرقت شده در جمهوری داغستان و استان آذربایجان شرقی را به ارزش ۲۰۸ میلیارد ریال به بیمه گذاران خود بازگرداند.

 به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه آسیا، در یک فقره سرقت باربری، محموله ۲۱ تنی پسته به ارزش بیش از ۸۸ میلیارد ریال که تحت پوشش بیمه باربری بیمه آسیا بود، پس از خروج از گمرک آستارا به مقصد روسیه، در جمهوری داغستان توسط سارقین ربوده شد.

بنابر این گزارش، پس از اعلام سرقت محموله از جانب بیمه گذار در آستارا، بلافاصله با تلاش و پیگیری کارشناسان مدیریت بیمه های باربری بیمه آسیا، افسران زبده پلیس آگاهی و همچنین پلیس روسیه، در کمتر از ۱۰ روز همدستان سارقین در ایران و محل نگهداری محموله در جمهوری داغستان، شناسایی و کالای مسروقه به بیمه گذار مسترد شد.

این گزارش می افزاید، ضمنا در سرقتی دیگر در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی، یک محموله باربری حاوی ۲۴ تن سیم مفتول به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال به سرقت رفت که با اطلاع کارشناسان مدیریت باربری و شعبه  بیمه آسیا در میانه و با همکاری نیروی انتظامی، محموله مذکور در کوتاه ترین زمان کشف و به صاحب کالا استرداد شد.  

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون هشت فقره محموله سرقتی به ارزش بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال، با پیگیری های کارشناسان مدیریت بیمه باربری بیمه آسیا کشف و به صاحبین کالا استرداد شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *