- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بیش از ۹۶ درصد فروش بیمه بر عهده نمایندگان است

بیش از ۹۶ درصد فروش بیمه بر عهده نمایندگان است
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران؛
بیش از ۹۶ درصد فروش بیمه بر عهده نمایندگان است
[۱]
نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خسارت بیمه‌گران اصلی کشور هستند که بیش از ۹۶ درصد از فروش بیمه را برعهده دارند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در جمع شبکه فروش استان خراسان رضوی که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه ای برگزا شد با بیان این موضوع گفت ؛ یکی از اهداف اصلی سفرهای استانی آشنایی نزدیک و شفاف با نحوه ارائه خدمات بیمه ای توسط شبکه شبکه فروش و شنیدن دغدغه های آنان است.

دکتر سید محمد کریمی با اشاره به برخی از گردهمایی ها و همایش هایی که با حضور شبکه فروش صنعت بیمه برگزار شده است گفت ؛ معتقدم که بسیاری از مشکلات در جلسات شورای هماهنگی استان حل می شود برخی در تهران و برطرف شدن برخی از مشکلات هم نیازمند اصلاح قوانین و مقررات است.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران اضافه کرد شبکه کسب و کار باید با استفاده از نظرات فنی و تخصصی صاحبان فن تقویت شودو دراین راستا هم باید به منافع سهامداران توجه شود و هم تکالیف محول شده محقق شود.

دکتر کریمی از ارائه مشاوره به بیمه گذاران به عنوان وظیفه اصلی نمایندگان و کارگزاران نام برد و تصریح کرد؛ ارائه مشکلات ابهامات درقالب تشکل واحد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از بررسی موضوعات بیمه ای در کارگروه‌های تخصصی هجده گانه سندیکا به عنوان یکی از دستاوردهای صنعت یاد کرد و گفت ؛ با خلاقیت، ابتکار و طرح نوین که توسط نمایندگان و کارگزاران ارائه می شود می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد‌.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61701 [۱]

[۳] [۴]