بیشترین سوالات مردمی چیست؟

بیشترین سوالات مردمی چیست؟
بیشترین سوالات مردمی چیست؟
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در ماه گذشته پاسخگوی بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ سوال مشتریان بودند و ۸۰ درصد این پرسش‌ها در حوزه «انواع تسهیلات» بود.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، این بانک در جهت مشتری مداری، از طریق «مرکز ارتباط با مشتریان» تلاش می کند به صورت تلفنی سوالات مشتریان را به صورت تخصصی و دقیق پاسخ دهند.
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن روزانه بخش قابل توجهی از سوالات مردمی را پاسخ می‌دهند و یکی از مهمترین بخش های بانک است که به صورت مستقیم با مشتریان ارتباط دارد.
این مرکز روزانه با حجم زیادی از سوالات متنوع مشتریان مواجه است و کارشناسان تلاش می کنند سوالات را به بهترین نحو و به استناد به دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک پاسخ دهند.
با توجه به اینکه بانک مسکن تنها بانک تخصصی و توسعه ای در بخش صنعت و ساختمان است، بخش قابل توجهی از سوالات مشتریان در حوزه «تسهیلات» بود.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش عملکرد سال مالی منتهی به شهریورماه، بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات بانک مسکن به صورت تخصصی به «بخش مسکن» اختصاص یافته است.

بر اساس آمارهای ثبت شده و بررسی عملکرد مرکز تماس با مشتریان بانک مسکن در مهرماه، ۱۱ هزار و ۳۶۱ تماس در این ماه به این مرکز واصل شده که ۹ هزار و ۶۶۱ تماس معادل بیش از ۸۵ درصد تماس ها مربوط به «تسهیلات» بود.

بانکداری الکترونیک، سپرده‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری وابسته به بانک نیز سایر تماس های مشتریان با این مرکز را به خود اختصاص داده است.

اما با توجه به تنوع تسهیلاتی بانک مسکن در حوزه «مسکن و ساختمان» سوالات مشتریان در این حوزه نیز قابل تفکیک است، به این ترتیب که بیشترین تقاضای اولیه مشتریان بانک که بیشترین محور سوالات را در حوزه تسهیلات به خود اختصاص داده، مربوط به «تسهیلات از محل اوراق» بود. این تسهیلات به واسطه دوره انتظار حدود دو ماهه برای دریافت، سهم زیادی از سوال مشتریان در مهرماه را به خود اختصاص داده است.

از مجموع ۹ هزار و ۶۶۱ پرسش مشتریان در حوزه تسهیلات، بیش از ۳ هزار و ۲۸۱ پرسش یعنی حدود ۳۴ درصد مربوط به «تسهیلات از محل اوراق» بود.

«تسهیلات جعاله» نیز دومین پرسش مهم مشتریان بانک مسکن در ماه گذشته بود. مشتریان بانک مسکن در مهرماه ۲ هزار ۶۹۰ سوال در این حوزه مطرح کردند که حدود ۲۸ درصد از سوالات در این حوزه بود.

«تسهیلات حساب پس انداز مسکن یکم» که از سوی بانک مسکن با نرخ سود ۸ درصد برای مناطق شهری و ۶ درصد برای مناطق بافت فرسوده با دوره انتظار یکساله به مشتریان پرداخت می شود، بخش دیگری از سوالات مشتریان بانک را به خود اختصاص داده است. در مهرماه بیش از ۱۳۰۰ تماس مشتریان مربوط به این حوزه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *